چگونگی راه اندازی وی پی ان قدرتمند DOCTOR VPN

چگونگی راه اندازی وی پی ان قدرتمند DOCTOR VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید و قوی DOCTOR VPN

DOCTOR VPN به طیف متنوعی از کاربران، از افرادی که نگران حریم خصوصی آنلاین خود هستند تا مشاغلی که به دنبال ایمن سازی داده ها و ارتباطات حساس خود هستند، پاسخ می دهد. رابط کاربر پسند این فیلتر شکن، راه اندازی و استفاده از سرویس VPN آن را برای هر کسی، صرف نظر از تخصص فنی، آسان می کند. خواه از رایانه رومیزی، لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت استفاده می‌کنید، این نرم افزار سازگاری بین پلتفرم‌ها را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که در همه دستگاه‌هایتان محافظت می‌شوید.

چگونگی راه اندازی وی پی ان قدرتمند DOCTOR VPN

این فیلتر شکن برای کاربرانی که خواهان استفاده نامحدود از اینترنت هستند می تواند بهترنی گزنه حال بازار باشد. زیرا بدون هیچ هزینه ای می توانید تنها با نصب آن از تمامی خدمات این فیلتر شکن بهره مند شوید. این برنامه برای استفاده از سرور های آن و همچنین اتصال به آن ها از طرف کاربران هیچ شرایطی را قرار نداده است. بدون درخواست مج.ز های اضافی که اعتماد کاربران را دو چندان می کند عملکرد خود را هر روز گسترش و پیشرفت می دهد. نسخه های قبلی این وی پی ان دارای عملکردی بسیار ضعیف بوده اند. اما در نسخه فعلی خود تمامی این ویژگی هایی که موجب ضعف آن بوده را از میان برداشته است.

DOCTOR VPN دارای سرور های اختصاصی برای کاربران ایرانی

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن ارائه سرور های اختصاصی برای کاربران ایرانی می باشد. افراد بعد از ورود به فیلتر شکن و در ادامه ورود به سرور های آن می توانند مشاهده کنند سرور هایی در این وی پی ان وجود دارد که برای ایرانی ها ایجاد شده اند. دسته بندی آن ها بر اساس نام می تواند به کاربران کمک کند با در نظر گرفتن نوع اپراتور خود به بهترین سرور موجود در این وی پی ان متصل شوند.

چگونگی راه اندازی وی پی ان قدرتمند DOCTOR VPN

بخش جداگانه نمایش آپدیت های برنامه

با ورود به بخش آپدیت برنامه کاربران می توانند از جدید ترین نسخه این فیلتر شکن اطلاع داشته باشند. همواره این نرم افزار بروزرسانی هایی را برای بهبود عملکرد خود برای کاربران ارائه می دهد. از این رو بعضی از اشخاص به دلیل عدم تایم کافی برای بررسی ها از جدید ترین نسخه این وی پی ان مطلع نمی شوند. این فیلتر شکن با اضافه کردن یک بخش به اسم UPDATES جدید ترین نسخه این فیلتر شکن را برای کاربران ارائه می دهد.

دکتر وی پی ان دارای پروتکل های سطح بالا

این فیلت شکن دارای پروتکل های سطح ابلا از جمله OVPN3، SSH، UDP و غیره می باشد. این پروتکل ها می توانند کارایی و عملکرد این فیلتر شکن را در زمان استفاده کاربران بیشتر کنند.

چگونگی راه اندازی وی پی ان قدرتمند DOCTOR VPN

سنجش سرعت در دانلود و آپلود

به دلیل عدم سازگاری سپید تست با این فیلتر شکن متاسفانه قادر به آپلود تست ویدیویی آن نشدیم. اما بصورت کاملا متنی این وی پی ان دارای عملکردی بسیار فوق العاده و متفاوت با اکثر فیلتر شکن های بازار می باشد. برای استفاده از این برنامه فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن DOCTOR VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *