اتصال با یک کلیک به فیلتر شکن Rain VPN

اتصال با یک کلیک به فیلتر شکن Rain VPN

Rain VPN دارای سرور های قدرتمند از مناطق مختلف

فیلتر شکن Rain VPN ابزاری بسیار قدرتمند با سرور های زیاد در کشور های مختلف جهان می باشد. که به کاربران اجازه رایگان استفاده از خدمات خود را می دهد. این فیلتر شکن با ایجاد سطح جدیدی از امنیت برای کاربران نفوذ به اطلاعات آن ها را تقریبا غیر ممکن کرده است. با پروتکل های رمزگذاری قدرتمند خود هر شخصی را در امنیت کامل خود قرار می دهد. حتی در زمان هایی که کاربران از وای فای های عمومی استفاده می کنن می توانند به دلخواه تا هر تایمی که خواستند وب گردی کنند.

اتصال با یک کلیک به فیلتر شکن Rain VPN

مخفی کردن آدرس آی پی کاربران توسط این فیلتر شکن به آن ها اجازه می دهد بصورت ناشناس در اینترنت بدون جای گذاشتن ردپایی از خود وب گردی کنند. در ادامه علاوه بر قرار دادن لینک دانلود این وی پی ان قدرتمند آن را از لحاظ نکات مثبت و منفی درون برنامه مورد بررسی قرار می دهیم. با استفاده از هر اپراتوری در هر مکانی می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید. به دلیل کمتر شناخته شدن این برنامه دارای سرور های خلوتی می باشد. که کاربرانی می توانند تجربه بهتری از آن داشته باشند.

Rain VPN راه حلی قابل اعتماد برای دور زدن فیلترینگ

در دنیای امروزی که حریم خصوصی دیجیتال برای هر کاربری حرف اول را می زند این وی پی ان از آن تا حد امکان محافظت می کند. زیرا دارای امنیتی پیشرفته درون خود می باشد. و کاربران در استفاده از این وی پی ان دیگر نگران نقض داده ها و همچنین دسترسی غیر مجاز نمی باشند. همچنین به دلیل عدم درخواست ایمیل از کاربران برای استفاده شخصی می توان گفت کاربران می توانند بهتر و سریع تر به این فیلتر شکن اعتماد داشته باشند. که این می تواند یکی از مهم ترین نکات مثبت این وی پی ان به حساب آید.

اتصال با یک کلیک به فیلتر شکن Rain VPN

جستجوی بهترین سرور

کاربران با حق انتخاب دادن به این فیلتر شکن زمینه اتصال به بهترین سرور را ایجاد می کنند. با دارا بودن بخش اتصال و جستجو بهترین سرور تحت عنوان Find Best Server  کاربران براحتی می توانند به بهترین سرور موجود در این وی پی ان متصل شوند. برای استفاده از این ویژگی فقط کافی است بر روی کادر سفید رنگ پایین سرور ها کلیک کنند تا فرایند آغاز شود.

نمایش ms سرور ها در راین وی پی ان

نمایش ms سرور ها در این وی پی ان به کاربران کمک می کند سرور متصل شده را مورد بررسی و ارزیابی عددی قرار دهند. و در صورت داشتن حس رضایت از میزان سرعت آن تصمیم به استفاده آن بگیرند. در صورت ضعیف بودن سرور انتخابی براحتی می توانید با ورود به بخش سرور ها آن را تغییر دهید.

فیلم میزان سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر براحتی می توانید سرعت این وی پی ان را در گوشی های آندرویدی که بوسیله برنامه دقیق و محبوب سپید تست سنجیده شده است را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید می تواند نیاز های کاربران را در اینترنت براحتی برطرف سازد.

لینک دانلود فیلتر شکن Rain VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *