دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن N4 VPN PRO

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن N4 VPN PRO

استفاده از فیلتر شکن ایمن N4 VPN PRO

بیشتر کاربران ایرانی حداقل یکبار از وی پی ان ها برای رفع فیلترینگ های موجود استفاده کرده اند. که می توان گفت بیشتر آن ها با سازوکار و نحوه اتصال به فیلتر شکن ها آشنایی دارند. معرفی یک وی پی ان قوی برای دور زدن تمامی محدودیت ها برای کاربران دور از لطف نیست. فیلتر شکن N4 VPN PRO ابزاری ساده اما با کارایی بالا برای استفاده آزادانه از اینترنت طراحی شده است. این برنامه با ارائه سرور های متعدد از سراسر کشور ها بصورت رایگان به کاربران خدمات رسانی می کند.

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن N4 VPN PRO

یکی از گزینه های عالی برای استفاده نامحدود از اینترنت و همچنین ورود به تمامی اپلیکیشن ها می تواند N4 VPN PRO باشد. این برنامه با ظاهری بسیار ساده و رنگ بندی جذاب قرمز و سیاه ایجاد شده است. که افراد می توانند بدون هیچ نگرانی فعالیت های روزمره اینترنتی خود را بوسیله آن انجام دهند. فعالیت هایی همچون استفاده از اینستاگرام و یا وب گردی برای تولید محتوا و همچنین تماشای ویدیو ها و فیلم های سینمایی در برنامه های دلخواه و یا وب سایت های تحریم شده. به دلیل عدم نیاز به تنظیم سرور ها بصورت دستی و یا ثبت نام درون برنامه استفاده آسان را به اوج خود رسانده است.

دارای حجمی متوسط برای دانلود

این فیلتر شکن دارای حجمی مناسب و متوسط می باشد که در صورت تصمیم برای دانلود حجم زیادی از بسته اینترنتی شما کاسته نمی شود. به دلیل نپرداختن به الگو و همچنین دکمه های اضافی در فیلتر شکن حجم آن تا حد امکان پایین نگه داشته شده است. این ویژگی باعث می شود کاربران در زمان دانلود آن زمان زیادی را در انتظار سپری نکنند. و به دلیل سادگی محیط نرم افزاری آن استفاده از آن بسیار ساده و کارآمد می باشد.

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن N4 VPN PRO

چگونه از افت کیفیت سرور ها در N4 VPN PRO جلوگیری کنیم ؟

این وی پی ان دارای سرور های متعددی می باشد و اولین نکته انتخاب بهترنی سرور برای اپراتور شما می باشد. کاربران می توانند این وظیفه را بر دوش این وی پی ان واگذار کنند. زیرا دارای اتصال خودکار به بهترین سرور ها درون لیست سرور های خود می باشد. اما بصورت کلی برای جلوگیری از افت کیفیت میزان سرور ها فقط کافی است همواره اینترنت خود را چک کنید که فعال بوبده و قطع نشده است. همچنین می توانید بعد از یک یا دو ساعت استفاده از یک سرور در فیلتر شکن اقدام به تغییر آن کنید. زیرا سرور های این فیلتر شکن در تایم های مشخص شروع به بروزرسانی می کنند و همین موضوع سبب می شود سرور های قبلی این وی پی ان قدرت قبل خود را از دست بدهند.

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن N4 VPN PRO

سنجش سرعت دانلود و آپلود

این فیلتر شکن دارای سرعت بسیار خوبی در سرور های خود می باشد. برای کاربرانی که روزانه وقت هایی را صرف وب گردی می کنند می تواند بسیار مفید باشد. عملکرد این فیلتر شکن در آپلود اندکی ضعیف می باشد اما دارای سرعت بالایی در دانلود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن N4 VPN PRO 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *