دریافت رایگان برنامه Qito VPN برای رفع فیلترینگ

دریافت رایگان برنامه Qito VPN برای رفع فیلترینگ

دانلود مستقیم فیلتر شکن قدرتمند Qito VPN

یکی از ابزار های قدرتمند که تقریبا بیشتر کاربران ایرانی آن را نمی شناسند. و دارای قدرتی بالا برای رفع فیلترشنگ می باشد فیلتر شکن Qito VPN می باشد. با نگاهی دقیق به جزئیات عملکرد این وی پی ان می توانید در کمتر از چند ثانیه تصمیم به نصب و یا عدم نصب این ابزار بگیرید. برای درک بهتر این فیلتر شکن فقط کافی است این مقاله را دنبال کنید تا با تمامی ویژگی های مثبت و منفی این فیلتر شکن آشنا شوید. اولین نکته مهم درباره این وی پی ان محیط نرم افزاری بسیار ساده آن می باشد.

دریافت رایگان برنامه Qito VPN برای رفع فیلترینگ

این ویژگی باعث می شود گاربران در زمان استفاده از آن دچار سردرگمی نشوند. و در کمترین زمان به لیست سرور ها رجوع کنند و به آن ها متصل شوند. ویژگی بعدی این وی پی ان که می تواند بسیار مهم باشد ورود به برنامه بدون نیاز به ثبت نام و همچنین مجوز های دسترسی به گوشی شما می باشد. این ویژگی بیشتر باعث می شود کاربران برای استفاده از این وی پی ان هیچ نگرانی مبینی بر به خطر افتادن اطلاعات شخصی خود نداشته باشند. ورود آسان پس از نصب به این فیلتر شکن بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری نیز می تواند برای نصب بیشتر از طرف کاربران بسیار تاثیر گذار باشد.

بررسی نکات مثبت و مهم در Qito VPN

  1. سرورهای پرسرعت VPN : می توانید براحتی به شبکه جهانی سرورهای پرسرعت این وی پی ان متصل شوید و ضمن ایمن ماندن، سرعت اینترنت بسیار سریعی را تجربه کنید.
  2. رمزگذاری درجه بانکی : این ابزار از رمزگذاری درجه نظامی برای محافظت از داده های شما استفاده می کند. که عملاً رهگیری ارتباطات آنلاین شما را برای کسی غیرممکن می کند.
  3. شبکه سرور جهانی : به محتوای محدود جغرافیایی از هر نقطه در جهان دسترسی داشته باشید. سانسور را دور بزنید و از وب سایت ها و خدمات پخش مورد علاقه خود لذت ببرید.

دریافت رایگان برنامه Qito VPN برای رفع فیلترینگ

  1. رابط کاربر پسند : این برنامه با در نظر گرفتن سادگی طراحی شده است. فقط با یک ضربه به سرور متصل شوید و از یک تجربه مرور یکپارچه لذت ببرید.
  2. Kill Switch : خیالتان راحت باشد و بدانید که اتصال شما هرگز فاش نخواهد شد. سوئیچ kill داخلی این فیلتر شکن به طور خودکار تمام ترافیک اینترنت را در صورت قطع اتصال VPN مسدود می کند.
  3. خط مشی بدون گزارش : ما هیچ یک از فعالیت های آنلاین شما را ثبت نمی کنیم. حریم خصوصی شما اولویت اصلی ماست.
  4. اتصال پایدار : برنامه ما برای قابلیت اطمینان بهینه شده است و اتصال VPN پایدار و بدون وقفه را تضمین می کند.
  5. پهنای باند نامحدود : از استفاده نامحدود داده بدون محدودیت سرعت یا محدودیت پهنای باند لذت ببرید.

تست سرعت دانلود و آپلود کیتو وی پی ان

برای تست سرعت این فیلتر شکن شیوه درست آن استفاده از سپید تست می باشد. اما به دلیل عدم پشتیبانی این نرم افزار از این فیلتر شکن قادر به ضبط ویدیو نبودیم. اما با توجه به بررسی های انجام شده و بصورت کلی دارای سرعتی مطلوب می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Qito VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *