روش نصب برنامه ایمن Amazing VPN + لینک دانلود

روش نصب برنامه ایمن Amazing VPN + لینک دانلود

دانلود مستقیم وی پی ان سریع Amazing VPN

Amazing VPN یکی از فیلتر شکن های جدید در گوگل پلی است که دارای دو بخش اصلی و خدمات رسانی برای کاربران می باشد. این دو بخش شما رایگان و پرمیوم درون برنامه ای می باشد. کاربران در صورت رضایت از نسخه رایگان و همچنین نتیجه بخش بودن عملکرد آن می توانند سطح خود و استفاده از این وی پی ان را به بخش پرمیوم آن افزایش دهند. خدمات بخش پرو الین وی پی ان بسیار قدرتمندتر از بخش رایگان آن می باشد. برخی از ویژگی های بخش پولی این وی پی ان شامل سرعت بالاتر، سرور های بیشتر، بدون محدودیت و پشتیبانی قوی تر می باشد.

روش نصب برنامه ایمن Amazing VPN + لینک دانلود

بخش رایگان این نرم افزار نیز دارای عملکرد بسیار قدرتمندی برای کاربران می باشد. برخلاف تصورت اکثریت سرور های رایگان این برنامه طبق بررسی های انجام شده بسیار دارای عملکرد قوی می باشند. در این مقاله قصد داریم سرعت این برنامه را در بخش رایگان آن بررسی و ارزیابی کنیم. برای استفاده از بخش رایگان این وی پی ان نیازی به ایجاد حساب کاربری نمی باشد و همچنین ثبت ایمیل در صورت استفاده نکردن از بخش پرمیوم این فیلتر شکن الزامی نمی باشد. از این رو کاربران براحتی و با خیال آسوده می توانند این برنامه را نصب کنند و از نسخه رایگان آن لذت ببرند.

آیا Amazing VPN دارای ویژگی اتصال خودکار می باشد ؟

کاربرانی که قصد دارند از این وی پی ان استفاده کنند برای اتصال به سرور های آن می توانند از دو روش استفاده کنند که آموزش استفاده این دو روش در این وی پی ان به شرح زیر می باشد :

اتصال دستی و انتخاب دلخواهی سرور ها : اولین ویژگی که کاربران با استفاده از آن می توانند به سرور های این وی پی ان متصل شوند اتصال دستی به سرور های آن است. برای استفاده از این روش فقط کافی است وارد بخش سرور های این برنامه بروید و با انتخاب یکی از سرور ها روی آن لمس کنید تا کمتر از چند ثانیه به آن متصل شوید.

روش نصب برنامه ایمن Amazing VPN + لینک دانلود

اتصال اتوماتیک و خودکار براساس سرور انتخابی فیلتر شکن : روش بعدی اتصال به صورت خودکار می باشد که کاملا از طرف این فیلتر شکن برای شما در نظر گرفته می شود. در این روش که نیازی به درگیری درباره انتخاب بهترین سرور نمی باشد براحتی می توانید این وظیفه را بر دوش فیلتر شکن بگذارید. در این روش فیلتر شکن با توجه به موقعیت مکانی شما و یا نوع اپراتور شما بهترین سرور را برای شما در نظر می گیرد و به آن متصل می شود.

تست ویدیویی سرعت دانلود و آپلود وی پی ان شگفت انگیز

سرعت این وی پی ان در دانلود و آپلود می تواند مهم ترین ویژگی این برنامه باشد که در ویدیوی زیر کاملا بی طرفانه می توانید سرعت آن را از لحاظ دانلود و آپلود بصورت عددی مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن در بخش رایگان آن بسیار قدرتمند می باشد. ومی تواند بهترین ابزار برای دانلود فایل های سنگین باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Amazing VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *