دانلود مستقیم فیلتر شکن PinkrayNG

دانلود مستقیم فیلتر شکن PinkrayNG

ورود به فیلتر شکن PinkrayNG برای رفع تحریم تلگرام و اینستاگرام

در میان انبوه اطلاعات برای تولید محتوا در شبکه اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام فیلترینگ یک سد برای پیشرفت در این نرم افزار ها می باشد. فیلتر شکن PinkrayNG ابزاری بسیار دقیق و قدرتمند برای رفع فیلترینگ ها و تحریم های ایجاد شده بر این شبکه های اجتماعی طراحی شده است. با این ابزار کاربران براحتی می توانند تمامی این محدودیت های ایجاد شده را با یک اتصال ساده به سرور های این برنامه رفع کنند و در کمترین زمان دور بزنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن PinkrayNG

این نرم افزار با نصب بالای 1 هزار در گوگل پلی و دریافت نمره 4.5 در این فروشگاه توانسته است. در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. ابزار های زیاد در خصوص رفع فیلترینگ به خصوص در ایران می تواند انتخاب را برای کاربران بسیار سخت کند. اگر به دنبال یک نرم افزار رایگان با سرعتی بالا و همچنین پایدار در سرور های آن هستید این وی پی ان می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. محیط نرم افزاری این وی پی ان برخلاف اکثریت فیلتر شکن های ایجاد شده بسیار دوستانه و آسان می باشد.

دارای سرور قدرتمند سنگاپور

یکی از سرور های قدرتمند این وی پی ان که در 90 درصد مواقع می تواند برای کاربران اتصالی پایدار و قدرتمند را ایجاد کند. سرور سنگاپور در این فیلتر شکن است. لازم به ذکر است تمامی سرور های این نرم افزار دارای عملکردی بسیار عالی می باشند. اما با توجه به بررسی و تست های انجام شده بر روی این نرم افزار مشخص شد که سرور سنگاپور دارای عملکردی بهتر و اتصالی پایدار تر می باشد. همچنین می توانید از اتصال خودکار در این فیلتر شکن استفاده کنید که در صورت دودلی در انتخاب سرور های موجود می توانید از این ویژگی استفاده کنید. تا بصورت کاملا اتوماتیک شما را به بهترین سرور های این وی پی ان متصل کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن PinkrayNG

تماس صوتی و ویدیویی با سرعت بالا را با PinkrayNG تجربه کنید!

یکی دیگر از نکات مثبت در مورد این وی پی ان که در توضیحات آن توجه زیادی به آن شده است. برقرای اتصال سریع در تماس صوتی وی تصویری در این وی پی ان می باشد. به دلیل اتصال پایدار در سرور های خود کاربران براحتی می توانند تماس های ویدیویی را بصورت آنلاین با دوستان خود برقرار کنند. به لطف این تماس ها کاربران و دوستانی که از هم دور هستند می توانند با هم ارتباط برقرار کنند. اما به دلیل تحریم های موجود این به امری بسیار سخت برای کاربران تبدیل شده است. که با استفاده از این وی پی ان براحتی می توانید این فعالیت لذت بخش را انجام دهید.

ویدیوی کامل ارزیابی و تست سرعت

با پخش فیلم زیر که زیر یک دقیقه می باشد براحتی می توانید میزان سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن جدید و قدرتمند را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید می تواند برای فعالیت های روزمره در اینترنت بسیار مناسب باشد. همچنین مشاهده کردید که دارای محیطی بسیار ساده و جذاب می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن PinkrayNG

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *