فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ + لینک دانلود

فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ + لینک دانلود

استفاده از فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ

یکی از برند های گوشی که اکثر افراد از آن استفاده می کنند گوشی های سامسونگ می باشند. از این رو سازگاری برخی از برنامه ها در این نوع گوشی ها ممکن است اندکی سخت باشد. در این مقاله قصد داریم یک فیلتر شکن قدرتمند را برای گوشی های سامسونگ معرفی کنیم. فیلتر شکن قوی سامسونگ می تواند برای کاربران تمامی سایت های محدود شده را رفع تحریم کند. همچنین با محیط کاربری جذابی که دارای هر شخصی را مجذوب خود می کند و ترغیب به استفاده کردن می کند.

فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ + لینک دانلود

برای ورود به برخی از سایت و اپلیکیشن ها در ایران نیاز است که از یک وی پی ان قدرتمند استفاده کنیم. اما بسیاری از ابزار ها دارای یکسری محدودیت هایی درون خود می باشند. بیشتر آن ها رایگان هستند اما به دلیل ایجاد محدودیت های همچون محدودیت زمانی می توانند دارای عملکردی ضعیف برای کاربران باشند. این وی پی ان با اینکه دارای دو بخش پرمیوم و رایگان می باشد اما سرور های بخش رایگان این نرم افزار بسیار قدرتمند عمل می کنند. و به همین دلیل است که توانسته در گوگل پلی بالای 1 میلیون نصب را داشته باشد.

دارای 300 سرور برای اتصال

یکی از نکات مهم این وی پی ان این است که بیش از 300 سرور را برای اتصال به آن ها در اختیار کاربران قرار می دهد. گرچه سرور های رایگان آن محدود هستند اما در کلیت می تواند عملکرد خوبی را در این زمینه ارائه دهد. زیرا کاربران با دیدن سرور های زیاد این وی پی ان خود را از هر ابزاری دیگری بی نیاز می بینند. علاوه بر این ویژگی کاربرانی که از نسخه رایگان استفاده می کنند می توانند با مشاهده تبلیغات به راحتی به سرور های قوی وصل شوند و اتصالی پایدار تر را تجربه کنند.

فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ + لینک دانلود

دارای مرورگر های خصوصی و سریع در فیلتر شکن پرسرعت سامسونگ

این برنامه دارای مرورگر خصوصی برای ورود به سایت ها بصورت ناشناس می باشد. با این فیلتر شکن کاربران بدون نیاز به هیچ ابزاری دیگر می توانند در اینترنت وب گردی کنند. همچنین دارای مدیریت رمز عبور برای تمام حساب های کاربران در این مرورگر شخصی می باشد. این ویژگی باعث می شود کاربران براحتی با رفتن به این بخش حساب های باز کرده در مرورگر این نرم افزار را مدیریت کنند. از لحاظ امنیتی این وی پی ان طبق استاندارد های گوگل پلی ایجاد شده است و کاملا ایمن و قابل اعتماد می باشد.

فیلتر شکن قوی سامسونگ دارای قفل برای محتوای شخصی

این وی پی ان علاوه بر تمامی این ویژگی های مثبت دارای یک بخش به عنوان گاوصندوق شخصی برای اطلاعات می باشد. زیرا براحتی می توانید عکس و ویدیو هایی که نمی خواهید در گالری باشند را در آنجا قفل و نگهداری کنید.

تست سرعت دانلود و آپلود بصورت ویدیویی

در ویدویی زیر براحتی می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت بسیار بالایی در دانلود و آپلود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی سامسونگ

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ + لینک دانلود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *