دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Clover VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Clover VPN

استفاده سریع از Clover VPN برای عبور از فیلترینگ

فیلتر شکن رایگان Clover VPN ابزاری فوق العاده ساده با سرور های عظیم با استفاده ای آسان برای همه کاربران به یکی از قدرتمندترین فیلتر شکن های بازار تیدیل شده است. این برنامه با کارایی و عملکرد مطلوب در بلند مدت مورد تایید بیشتر کاربران شده است و تقریبا با دریافتی نمره 4.4 نشان داده است که بیشتر کاربران در استفاده از این وی پی ان حس رضایتمندی داشته اند. از لحاظ میزان عملکرد این برنامه در امنیت می توان آن را قدرتمند معرفی کرد زیرا تاکید بسیار زیادی بر روی امنیت این برنامه داشته است.

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Clover VPN

Clover VPN درواقع یک فیلترشکن چینی است که بسیاری از ایرانی ها با این نرم افزار آشنایی ندارند. اما می تواند عملکرد خوبی را برای کاربران داشته باشد. همچنین دارای سرور های زیادی درون خود می باشد که کاربران با انتخاب یکی از آن ها براحتی می تواند به آن متصل شد. برای تمامی اپراتور ها نظیر ایرانسل، همراه اول، سامانتل و غیره نیز مناسب می باشد. به دلیل امنیت بالای این ابزار افراد می توانند در استفاده از وای فای های عمومی بدون هیچ نگرانی وب گردی کنند و از اینترنت آزاد در هر مکانی لذت ببرند.

آیا Clover VPN برای گوشی های مدل قدیم مناسب می باشد ؟

برای کاربرانی ه از مدل های پایین گوشی ها استفاده می کنند نیز می تواند ابزاری کارآمد باشد. و در مورد مدل و یا نوع گوشی باید اضافه کنم که این فیلتر شکن برای همه نوع گوشی ها می تواند مناسب باشد. ممکن است در ربخی از مدل های گوشی سرعت ورود به برنامه کمی انتظاری بیشتر را طلب کند. اما بصورت کلی هر موبایلی توانایی پردازش این فیلتر شکن را دارد. زیرا دارای حجمی بسیار کم و همچنین محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Clover VPN

حاوی آگهی بسیار کم

یکی از نکات جالب و می توان گفت ویژگی مثبت این وی پی ان نمایش بسیار کم آگهی و تبلیغات درون برنامه است. این ویژگی باعث می شود کاربران سریع تر به سرور های مورد نظر متصل شوند. علاوه بر این موضوع می تواند باعث ایجاد حس لذت بخش تری در هنگام استفاده برای کاربران باشد. زیرا با عدم نمایش تبلیغات درون برنامه یا نمایش کم این آگهی ها کاربران براحتی می توانند به سرور ها متصل شوند. چون معمولا این تبلیغات قبل و یا بعد اتصال به سرور ها نایش داده می شوند و تا اتمام این تبلیغات کاربر باید منتظر بماند. اما در این وی پی ان این امر به حداقل خود رسیده است. و طبق بررسی های انجام شده این تبلیغات 5 یا 6 بار بعد اتصال نمایش داده می شوند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Clover VPN

آیا سرعت کلور وی پی ان کارآمد است ؟

یکی از نکات مهم درباره هر فیلتر شکنی میزان سرعت آن در دانلود و آپلود است. این وی پی ان به دلیل عملکرد خوب و همچنین سرعت بسیار بالای خود در دانلود و آپلود بیشتر کاربران حس رضایتمندی به آن داشته باند. اما به دلیل عدم پشتیبانی برنامه سپید تست از این فیلتر شکن متاسفانه قادر به ساخت و آپلود ویدیوی تست سرعت این وی پی ان نشده ایم.

لینک دانلود فیلتر شکن Clover VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *