وبگردی ناشناس با برنامه Pegasus VPN PRO

وبگردی ناشناس با برنامه Pegasus VPN PRO

آموزش اتصال سریع به فیلتر شکن Pegasus VPN PRO

یکی از ابزار های کمتر شناخته شده در میان ایرانی ها که بسیار دارای عملکرد قوی نیز می باشد. و سرور های بسیار کارآمد است فیلتر شکن Pegasus VPN PRO می باشد. چرایی استفاده از این ابزار برای هر کاربری می تواند متفاوت باشد. اما بصورت جامل در ادامه درباره عملکرد این وی پی ان در زمینه های مختلف صحبت می کنیم. اولین نکته درباره این فیلتر شکن محیط کاربری کمی پیچیده آن است که ممکن است باعث سردرگمی کاربران باشد. اما از طرفی با بلد نشان دادن اجزای مهم فیلتر شکن تا حدودی این ویژگی منفی را کم کرده است.

وبگردی ناشناس با برنامه Pegasus VPN PRO

کاربران به محض ورود به این برنامه با یک صفحه اصلی نرم افزار مواجه می شوند که می تواند برای برخی از افراد اندکی پیچیده باشد. اما بصورت کلی یک کادر مستطیلی با رنگ قرمز که نشان از متصل نبودن به سرور های این فیلتر شکن را از خود به نمایش می گذارد. کاربران با لمس این بخش بعد از گذر چندین ثانیه به رنگ سبز که نشان از متصل بودن به سرور های آن را می دهد تغییر رنگ می دهد. لیست سرور های این فیلتر شکن در پایین این بخش قرار دارد کهمی توانند براحتی با لمس آن به این بخش ورود پیدا کنند.

نگاهی دقیق تر به لیست سرور های Pegasus VPN PRO

بعد از ورود به این بخش می توانید به دو صورت از سرور های این فیلتر شکن استفاده کنید. لیست سرور های این وی پی ان دارای بخش پرمیوم و همچنین رایگان می باشند. کاربران می توانند برای استفاده از نسخه پرمیوم این فیلتر شکن اشتراک های ماهانه، 6 ماهه، سالانه و یا چندین ساله را خریداری کنند. همچنین دارای بخش سرور های رایگان می باشد که شامل آلمان و فنلاند می باشند. این دو مکان خود دارای سرور های زیادی در مکان های مختلف این دو کشور می باشد. که کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند از آن ها استفاده کنند.

وبگردی ناشناس با برنامه Pegasus VPN PRO

راهکار فهمیدن میزان سرعت سرور های پگاسوس وی پی ان پرو

برای درک و مشاهده میزان سرعت این وی پی ان می توانید از دور روش استفاده کنید. اولین روش را می توانید قبل از نصب این وی پی ان بررسی کنید که برای مشاهده آن فقط کافی است بر روی فیلمی که در ادامه گذاشته می شود کلیک کنید تا میزان سرعت سرور های این وی پی ان را بررسی کنید. راهکار دوم درون خود برنامه دارای یک بخش است که سرعت دانلود و آپلود سرور های خود را بعد اتصال به شما نشان می دهد. این بخش می تواند به کاربران کمک کند که بهترین سرور را برای خود انتخاب کنند و با مشاهده این بخش از میزان سرعت آن اطمینان حاصل کنند.

فیلم تست سرعت در دانلود و آپلود

در فیلم زیر که در متن بالا نیز به آن اشاره شد براحتی می توانید با پخش آن میزان سرعت این وی پی ان را در دانلود و آپلود مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعتی مطلوب برای دانلود و آپلود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Pegasus VPN PRO

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *