نحوه دانلود فیلتر شکن Omega VPN برای آندروید

نحوه دانلود فیلتر شکن Omega VPN برای آندروید

آموزش اتصال به سرور های فیلتر شکن Omega VPN در کمترین زمان

برای اتصال به سرور های یک فیلتر شکن همواره باید به یکسری نکات ریز توجه داشته باشید. اولین آن ها تست میزان و اطیمنان از فعال بودن اینترنت گوشی شخصی می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که قبل از استفاده و اتصال به سرور های یک برنامه اتصال خود را به سرور های فیلتر شکن های دیگر کاملا قطع کنید. و باید اضافه کنم در صورت بودن در موقعیت مکانی مناسب براحتی می توانید یک اتصال پایدار را با فیلتر شکن Omega VPN که یکی از جدید ترین ابزار های گوگل پلی می باشد را تجربه کنید.

نحوه دانلود فیلتر شکن Omega VPN برای آندروید

این فیلتر شکن دارای محیط کاربری بسیار ساده ای می باشد تا کاربران در اتصال به سرور های آن دچار مشکل نشوند. همچنین با بخش تنظیمات ساده خود کاربران را از اعمال تغییرات پیچیده در آن کاملا بی نیاز ساخته است. نمایش تبلیغات درون برنامه ای بصورت عکس های متحرک در پایین صفحه یکی دیگر از بخش های این فیلتر شکن را در بعضی اوقات شامل می شود. نمایش اسم و همچنین نوع سرور انتخاب شده در بالای صفحه قبل اتصال نیز می تواند خیلی به کاربران در اطمینان از سرور انتخابی کمک کند. توضیاحات بالا نمایی کلی از این فیلتر شکن بود که در ادامه بصورت جزئیات بیشتری آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

بخش Change location در Omega VPN چیست ؟

یکی از بخش های این فیلتر شکن که با یک کادر آبی بصورت دکمه ای درون این نرم افزار قرار داده شده است. Change location یا تغییر مکان های اتصالی به آن می باشد. کاربران با ورود ساده به این بخش براحتی می توانند مکان های که میخواهند به آن ها متصل شوند را مشاهده کنند. لیست این سرور و مکان ها ممکن است در برخی از کشور ها و یا باتوجه به افراد و بروزرسانی های این برنامه متفاوت باشد. اما معمولا دارای دو سرور قدرتمند از کشور آمریکا می باشد که هردوی آن ها دارای پایداری بالا در اتصال و همچنین سرعت بالایی می باشند.

نحوه دانلود فیلتر شکن Omega VPN برای آندروید

بررسی دو بخش اصلی تنظیمات امگا وی پی ان

این فیلتر شکن همان طور که به آن اشاره کردیم دارای بخش تنظیمات بسیار ساده می باشد. اما بصورت کلی دو لینک را در اختیار کاربران قرار می دهد که افراد می توانند به آن ورود پیدا کنند. اولین لینک آن که می تواند بسیار هم مهم باید اطلاعاتی جامع درباره چگونگی برقرای امنیت کاربران در این فیلتر شکن می باشد. که بصورت جامع آن را توضیح داده است و اطلاعاتی را با کاربران در مکیان می گذارد. همچنین لینک بعدی درباره تیم و سازنده این فیلتر شکن می باشد. که کاربران با ورود به این بخش می توانند اطلاعات بیشتری درباره سازنده این فیلتر شکن بدست بیاورند.

نحوه دانلود فیلتر شکن Omega VPN برای آندروید

ارزیابی میزان سرعت امگا VPN

میزان سرعت این فیلتر شکن بر اساس توضیحاتی بسیار کلی و همچنین دید عموم می توان گفت که دارای عملکردی بسیار خوب به نسبت بیشتر وی پی ان های رایگان بازار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Omega VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *