باز کردن سایت های خارجی با فیلتر شکن Pinko VPN

باز کردن سایت های خارجی با فیلتر شکن Pinko VPN

نصب نرم افزار فعال و قوی Pinko VPN

در صورت قطع شدن فیلتر شکن فعلی شما طعا دنبال یک برنامه جایگزین با کارایی قوی می باشید. که دوباره بتوانید وارد وب سایت ها و اپلیکیشن های محدود شده شوید. فیلتر شکن Pinko VPN براحتی شما دعوت به استفاده کردن می کند زیرا دارای عملکرد عالی برای باز کردن تمامی وب سایت های خارجی می باشد. این وی پی ان علاوه بر داشتن بخش رایگان خود دارای بخش VIP درون خود نیز می باشد. ویژگی های این بخش نسبت به بخش رایگان بسیار قدرتمندتر و مورد تاییدتر می باشد. زیرا بیشتر خدمات خود را در این بخش ارائه کرده است.

باز کردن سایت های خارجی با فیلتر شکن Pinko VPN

اما علاوه بر بخش پرمیوم خود داری بخش رایگان برای کاربرانه نیز می باشد. این باعث می شود که کاربرانی که نمی توانند به هر دلیلی هزینه ای پرداخت کنند می توانند از این بخش استفاده کنند. رایگان بودن آن به معنی عملکرد ضعیف آن نیست زیرا تصور بسیاری از افراد بر پایه این فلسفه می باشد. با سرعت عالی در سرور های رایگان خود کاربران را از هر برنامه ای دیگری برای ورود به سایت های فیلتر شده بی نیاز می کند. از این رو اولین قدم در استفاده از این فیلتر شکن می تواند برای شما تنها دانلود آن باشد.

سرعتی تیز و امنیتی بالا در Pinko VPN

با این فیلتر شکن از یک اتصالی تیز و سریع و همچنین ایمن لذت ببرید. سرعت این فیلتر شکن که می تواند موقعیت مکانی کاربران و همچنین اپراتور آن ها تاثیر مستقیمی در آن داشته باشد بصورت کلی بسیار قدرتمند می باشد. امنیت این برنامه برای کاربران در نهایت خود قرار گرفته است. با ارائه امنیتی برپایه محافظت همه جانبه از اطلاعات شخصی کاربران همچنین حریم خصوصی آن ها توانسته است بسیاری از کاربران را تشویق به استفاده از این برنامه کند. از این رو کاربران همواره هنگام استفاده از این وی پی ان دارای حس کاملا آسوده هستند.

باز کردن سایت های خارجی با فیلتر شکن Pinko VPN

آیا در پینکو وی پی ان سرور های متعددی وجود دارد ؟

یکی از نکاتی که سازنده این فیلتر شکن به آن اشاره کرده است وجود سرور های متعدد در این فیلتر شکن است. به ارائه سرور ها از کشور هایی همچون آمریکا، سوئد، آلمان، عربستان و غیره به کاربران خود بصورت رایگان و پولی خدمات رسانی می کند. همچنین با نمایش میزان سرعت دانلود و آپلود سرعت سرور ها از مکان های مختلف به کاربران اجازه گرفتن تصمیمی درست تر در جهت اتصال به سرور های قوی را می دهد.

میزان موفقیت پینکو VPN در گوگل پلی

این فیلتر شکن در گوگل پلی بالای 5 هزار نصب را دشته است و همچنین با گرفتن نمره 4.0 نشان داده است که بیشتر کاربرانی که از این وی پی ان استفاده می کنند حس رضایتمندی به آن داشته اند.

باز کردن سایت های خارجی با فیلتر شکن Pinko VPN

تست و بررسی میزان سرعت در دانلود و آپلود

یکی از نکات مهم که همواره بر آن تاکید کرده ایم بررسی یک فیلتر شکن از لحاظ سرعت آن در دانلود و آپلود است. بصورت یک توضیحات تکمیلی این فیلتر شکن دارای سرعت بسیار مطلوب و قدرتمندی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Pinko VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *