دانلود آپدیت جدید فیلتر شکن FoFa VPN برای آندروید

دانلود آپدیت جدید فیلتر شکن FoFa VPN برای آندروید

دانلود و نصب جدید ترین نسخه فیلتر شکن FoFa VPN

بدون شک استفاده از یک فیلتر شکن قوی برای کاربران ایرانی می تواند خیلی از محدودیت های موجود را کنار بزند. از این رو در این مقاله قصد داریم یک ابزار قوی برای کنارگذاشتن تمامی محدودیت ها به شما معرفی می کنیم. فیلتر شکن FoFa VPN براحتی می تواند تمامی برنامه ها را از دایره محدودیت های اعمال شده بر آن ها خارج کند. قدرت بالای این وی پی ان در اتصال به سرور های مورد نظر سبب شده است که هر شخصی بتواند در صورت نیاز به یک ابزار قوی از آن براحتی استفاده کند.

دانلود آپدیت جدید فیلتر شکن FoFa VPN برای آندروید

یکی از برنامه هایی است که به شدت به رابط کاربری و محیط نرم افزاری توجه کرده است. تا کاربران بتوانند در استفاده از این وی پی ان دچار هیچ مشکلی نشوند. و بتوانند استفاده کاربردی و لذت بخش را با این برنامه تجربه کنند. امنیت قوی این فیلتر شکن به دلیل توجه سازنده به آن سبب شده است. که کاربرانی که قصد استفاده از این وی پی ان را دارند بدون هیچ نگرانی از این وی پی ان استفاده کنند. همچنین طبق گفته سازنده این وی پی ان این فیلتر شکن تضمین می کند فعالیت آنلاین کاربران کاملا محرمانه باقی خواهد ماند و از چشمان افرادی سودجو و کنجکاو کامل در امان می ماند.

FoFa VPN دارای پشتیبانی مشتری قابل اعتماد

یکی از نات مهم درباره این وی پی ان دارا بودن بخش سرور های پرمیوم در آن است. یکی از ویژگی های مهم در بخش پرمیوم این وی پی ان پشتیبانی قابل اعتماد برای مشتری های خود است. طوریکه کاربران بعد از استفاده از این فیلتر شکن در صورت رضایت از نسخه رایگان و کارایی آن براحتی می توانند از نسخحه پرمیوم این وی پی ان استفاده کنند. در صورت استفاده از نسخه پرو این برنامه کاربران دچار هیچ مشکلی نخواهند شد زیرا دارای پشتیبانی بسیار قدرتمند و قابل اعتماد برای کاربران خود می باشد. و کاربران در کمترین زمان جواب سوال های خود را دریافت خواهند کرد.

دانلود آپدیت جدید فیلتر شکن FoFa VPN برای آندروید

شعله ور شدن سریع سرور ها

بخش رایگان این فیلتر شکن برای کاربرانی ایجاد شده است تا از سرعت این وی پی ان اطمینان کامل حاصل کنند. سرور رایگان این برنامه بدون محدودیت می باشند طوریکه کاربران براحتی بدون ثبت ایمیل شخصی و یا هیچ اقدامی دیگر از آن استفاده کنند. یکی از نکات اتصال به سرور های این وی پی ان چه در بخش رایگان و چه در بخش پرمیوم آن اتصال سریع به سرور های مورد نظر است. لازم به ذکر است که این وی پی ان حاوی تبلیغات درون برنامه نمی باشد پس می توان گفت زماتن اتصال به سرور های این وی پی ان بسیار کم و انتظاری کوچک را از طرف کاربران لازم می دارد.

میزان سرعت و عملکرد دانلود و آپلود در فوفا وی پی ان

شیوه اصولی این ارزیابی تست ویدیوی با استفاده از سپید تست است. اما به دلیل پشتیبانی نکردن از این فیلتر شکن قادر به انجام این عملیات نشده ایم. اما بصورت کلی دارای سرعت بسیار بالایی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن FoFa VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *