دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی Xia VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی Xia VPN

Xia VPN فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید 2023

فیلتر شکن Xia VPN ابزاری مناسب برای وب گردی و تماشای ویدیو های بدون سانسور در تمامیت اینترنت یا برنامه های محبوب همچون نتفلیکس است. این فیلتر شکن با بهره گیری از امنیتی بالا برای کاربران خود آن ها را کاملا بی نیاز از هر برنامه دیگر می کند. این برنامه دارای سرور های بدون کندی برای کاربرانی است که از این برنامه استفاده می کنند. با توجه به انتشار تازگی این برنامه دارای 10 هزار نصب در گوگل پلی است و بیشتر کاربرانی که از این برنامه استفاده کرده اند حس رضایتمندی نسبت به آن دارند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی Xia VPN

سزنده این وی پی ان سازنده ای بسیار موفق در ساخت فیلتر شکن های قوی است. فیلتر شکن روباه که یکی از ابزار های قوی دیگری است توسط سازنده این وی پی ان ساخته شده و انتشار یافته است. همچنین محیط ساده این برنامه به کاربران اجازه می دهد ارتباط بهتری با این برنامه برقرار کنند. عدم پیچیدگی در دکمه و شیوه اتصال در این فیلتر شکن سبب شده است لذت استفاده بالایی را برای کاربران و افراد داشه باشد. رهایی از فیلترینگ همواره برای هر شخصی لذت بخش بوده است برای تجربه چنین لذتی می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید.

آیا Xia VPN دارای پینگ پایینی برای بازی است ؟

یکی از نیاز های اکثر کاربران ایرانی استفاده از یک فیلتر شکن قوی برای پایین آوردن پینگ بازی هایی همچون پابجی موبایل می باشد. این برنامه با ارائه سرور هایی با پینگ های مناسب به کاربران اجازه می دهد از بازی های آنلاین خود مانند پابجی و یا فری فایر نهایت لذت را ببرند. همچنین به دلیل سرعت بالای دانلود کاربران براحتی می توانند فایل و مپ های مربوطه به بازی های خودشان را که دارای حجمی زیاد هستند را براحتی در کمترین زمان دانلود کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی Xia VPN

نحوه استفاده و اتصال به سرور های جدید فیلتر شکن پرسرعت قوی 2023

این وی پی ان با ارائه هر روزه بهترین سرور ها کاربران را به استفاده از سرور های رایگان خود بدون هیچ چشم داشتی دعوت می کند. برای اطلاع از بروزرسانی ها و دانلود از این فیلتر شکن و یا دانلود بهترین های سال می توانید وبلاگ های سایت ما را دنبال کنید تا هر روزه به بهترین بروزرسانی ها و هچنین به بهترین ابزار های رفع تحریم دسترسی داشته باشید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی Xia VPN

تست سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن Xia VPN

همان طور که اشاره کردیم سرعت این فیلتر شکن بسیار پرقدرت و مورد تایید می باشد. یکی از نقطه ضعف های این وی پی ان که ممکن است برای برخی از کاربران اتفاق بی افتد سرعت ضعیف آپلود می باشد. لازم به ذکر است این ویژگی با توجه به بررسی های تیم بیشتر بستگی به نوع اینترنت و یا موقعیت مکانی کاربران دارد. از لحاظ سرعت دانلود دارای سرعت بسیار مطلوب و خوبی است کاربران می توانند براحتی تمامی فایل های مورد نظر خود را با این فیلتر شکن دانلود کنند. یکی از مهم ترنی نکات این فیلتر شکن رایگان بودن آن است.

لینک دانلود فیلتر شکن Xia VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *