خرید نسخه پریمیوم فیلتر شکن Now VPN

خرید نسخه پریمیوم فیلتر شکن Now VPN

بررسی و ارزیابی کامل فیلتر شکن Now VPN  برای آندروید

یکی از ابزار های زیاد شناخته شده بازار که کاربران زیادی از این برنامه استفاده می کنند و دارای عملکرد بسیاز خوبی می باشد فیلتر شکن Now VPN می باشد. این برنامه دارای دو بخش اصلی درون نرم افزار خود می باشد که به کاربران خدمات رسانی می کند. اولین بخش آن رایگان است این بخش با در نظر گرفتن و ایجاد یکسری محدودیت ها به کاربران خود بصورت رایگان خدمات رسانی می کند. همچنین دارای یک بخش دیگر درون خود می باشد که به اسم بخش پریمیوم در این وی پی ان شناخته شده است.

خرید نسخه پریمیوم فیلتر شکن Now VPN

این بخش دارای یکسری خدمات منحصر به فرد برای کاربران خود می باشد که نصبت به بخش رایگان این وی پی ان دارای محدودیت های کمتری می باشد. برای مثال لوکیشن های بخش پولی این وی پی ان نسبت هب لوکیشن های بخش رایگان این فیلتر شکن بیشتر است. این تنها یکی از تفاوت های بخش رایگان و ولی این وی پی ان می باشد. برخی از کاربران قصد خرید اکانت این فیلتر شکن را دارند که در حدود سالانه نسبت به اکثریت فیلتر شکن ها دارای هزینه ای مقرون به صرفه می باشد.

هیچ گزارشی از هیچ کاربری در Now VPN ذخیره نمی شود

سیاست “عدم ثبت گزارش‌های کاربری” (No-logs policy) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک فیلتر شکن یا سرویس VPN می‌تواند ارائه دهد. این ویژگی به این معنی است که سرویس‌ VPN، مانند Now VPN، هیچ داده‌ای را درمورد فعالیت‌ها، ارتباطات، یا تاریخچه مرورگر کاربران خود ذخیره نمی‌کند. به عبارت دیگر، VPN هیچ سابقه‌ای از آدرس‌های IP بازدید شده، داده‌های ارسال شده یا دریافتی، زمان استفاده از سرویس و هیچ مشخصه دیگری از کاربران خود را نگهداری نمی‌کند. ویژگی‌های کلیدی سیاست عدم ثبت گزارش در Now VPN عبارتند از :

  • حفظ حریم خصوصی کاربران : با ذخیره نکردن هیچ گونه گزارشی، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که فعالیت‌های آنلاین آن‌ها خصوصی باقی خواهد ماند.
  • مقاومت در برابر درخواست‌های داده : اگر سرویس VPN هیچ داده‌ای را ذخیره نکند. در صورتی که دولت‌ها یا اشخاص دیگر درخواست اطلاعات کنند، هیچ اطلاعاتی برای ارائه وجود نخواهد داشت.

خرید نسخه پریمیوم فیلتر شکن Now VPN

  • بهبود امنیت کلی : با اینکه همه VPN‌ها ترافیک شبکه را رمزنگاری می‌کنند. یک سرویس بدون گزارش، امنیت بیشتری را از طریق اطمینان از عدم وجود ردپای دیجیتالی فراهم می‌آورد.
  • شفافیت و اعتماد : ارائه سیاست عدم ذخیره‌سازی گزارش‌ها به کاربران نشان می‌دهد. که سرویس VPN در خدمت حفظ حریم خصوصی کاربران است و علاقه‌مند به جمع‌آوری یا فروش داده‌های شخصی آن‌ها نیست.

تست سرعت دانلود و آپلود در بخش رایگان Now VPN

شما می توانید میزان سرعت دانلود وآپلود این برنامه را در بخش رایگان آن در فیلم زیر مشاهده کنید. این فیلم به شما کمک می کند به این نتیجه برسید که بخش رایگان این وی پی ان نیز دارای قدرت بسیار مطلوبی می باشد که ممکن است مورد تایید اکثر کاربران ایرانی باشد.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این وی پی ان به قدری قوی است که کاربران را از همه برنامه های دیگر کاملا بی نیاز کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Now VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *