دانلود مستقیم فیلتر شکن ONY VPN + آموزش اتصال

دانلود مستقیم فیلتر شکن ONY VPN + آموزش اتصال

ورود به دنیای آزاد اینترنت با فیلتر شکن ONY VPN

ایجاد بستری با امنیت بالا در استفاده روزانه اینترنت برای هرشخصی به یک چالشی بزرگ تبدیل شده است. علاوه بر احساس عدم امنیت برای کاربران فیلترینگ موجود و اعمال شده بر روی برخی از وب سایت ها و اپلیکیشن ها موجب شده لذت استفاده از اینترنت به پله های اول سقوط کند. در اینجا ابزاری همانند فیلتر شکن ONY VPN براحتی مشکلاتی مانند عدم امنیت در گست و گذار و همچنین فیلترینگ را برای شما کاربران عزیز برطرف می سازد. لذت استفاده از یک برناه قوی در عبور از فیلترینگ دسترسی به تمامی محتوای اینترنت است.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ONY VPN + آموزش اتصال

این فیلتر شکن همانند بسیاری از وی پی ان های درن بازار دارای محیطی ساده اما با کیفیت برای استفاده است. بسیاری از فیلتر شکن با اینکه دارای محیطی ساده هستند اما احساس خوبی را به کاربران و استفاده کنندگان انتقال نمی دهند. این برنامه با درنظر گرفتن روانشناسی رنگ برای ایجاد حس صمیمیت و اعتماد بر این شده که از ترکیب رنگ جذاب کرمی و سیاه استفاده کند. از این رو استفاده از این فیلتر شکن چه در زمان اتصال چه در زمان انتخاب سرور های مورد نظر می تواند برای کاربران بسیار لذت بخش باشد.

اتصالی بدون تاخیر در ONY VPN

سازنده این فیلتر شکن با ارزش قائل بودن برای تایم کاربران تاخیر اتصال به سرور ها در برنامه خود را به حداقل رسانده است. از این رو این وی پی ان دارای اتصالی بدون تاخیر درون خود می باشد. این زمان انتظار در بسیاری از ابزار ها به قدری زیاد است که باعث خستگی کاربران می شود. این برنامه با تاخیری کمتر از 5 ثانیه این انتظار را به کوتاه ترین حالت خود رسانده است. همچنین شیوه زیبای اتصال به سرور ها این 5 ثانیه انتظار را از بین می برد و کاربر با حس خوبی به انیترنت آزاد دسترسی پیدا می کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن ONY VPN + آموزش اتصال

آنی وی پی ان نگهبانی برای داده های کاربران

همان طور که اشاره کردیم این فیلتر شکن دارای امنیتی بالا درون خود می باشد. اطلاعات کاربران بر هر ویژگی و بخش دیگری اولویت دارد که خوشبختانه با درک این موضوع از جانب این فیلتر شکن امنیت کاربران در استفاده از این برنامه کاملا تضمین شده می باشد.کاربران در استفاده از این وی پی ان هنگام اشتراک گذاری محتوای خود و یا استفاده از وای فای های عمومی کاملا در امنیت سیر می کنند. این می تواند مهم ترین ویژگی این فیلتر شکن برای کاربران باشد. استفاده رایگان به علاوه این حجم از امنیت نشان از تیمی قوی و سازنده ای با پشتکار را به کاربران خود به نمایش می گذارد.

تست عملکرد و بررسی محیط نرم افزار بصورت ویدیویی

در فیلم زیر براحتی می توانید شیوه اتصال این وی پی ان را در کمترین زمان مشاهده کنید. همچنین این فیلم حاوی تست سرعت دانلود و آپلود در این وی پی ان نیز می باشد. که به کاربران فرصتی برای تصمیمی بهتر را می دهد.

همان طور که مشاهده کردیدی این وی پی ان دارای قدرت بالایی در دانلود و همچنین در آپلود می باشد.ل

لینک دانلود فیلتر شکن ONY VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *