دانلود مستقیم فیلتر شکن KAFE VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن KAFE VPN

فیلتر شکن KAFE VPN برای رفع تمامی مسدودیت های اینترنتی

نیاز هر روزه کاربران به اینترنت بصورت کوانتمی در حال افزایش است. با گسترش بیشتر و بیشتر فرصت ها و فضای اینترنت هر شخصی در تکاپو برای گسترش کسب و کار خود در اینترنت می باشد. به دلیل محدودیت های بسیار زیادی که بر اینترنت ایجاد شده است پیشرفت را می تواند تا درصد بالایی برای افراد کند کند. که می توان به این نتیجه رسید برای افزایش پیشرفت و دسترسی بدون محدودیت به اینترنت هر شخصی به یک ابزار بسیار قدرتمند برای درهم شکستن این محدودیت ها نیاز پیدا می کند. فیلتر شکن KAFE VPN ابزاری قدرتمند در جهت رفع تمامی محدودیت ها ایجاد شده است. که با ایجاد تونل های قوی و ارائه سرور های قدرتمند نیاز کاربران را به کلی برطرف می سازد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن KAFE VPN

فیلتر شکن KAFE VPN یکی از برنامه های بسیار قوی درون گوگل پلی می باشد که از نصب بالای در آن برخوردار است. و می توان آن را به عنوان ابزاری بسیار مفید برای کاربرانی که می خواهند بصورت رایگان از این محدودیت ها فراتر بروند معرفی کرد. همچنین شیوه استفاده از این فیلتر شکن برای کاربران بسیار ساده و کارآمد است طوریکه افراد لازم نیست برای استفاده از این وی پی ان از دانش فنی بالایی برخوردار باشند.

تغییر زبان قبل از ورود به برنامه

یکی از ویژگی های جالب این فیلتر شکن پیشنهاد زبان های مختلف برای ورود به برنامه است. طوریکه کاربران بعد از نصب این برنامه موظف هستند زبانی که قصد دارند به وسیله آن از این وی پی ان استفاده کنند را باید انتخاب کنند. زبان های پیشنهادی این وی پی ان به شرح زیر می باشد :

  • عربی 
  • انگلیسی 
  • فارسی 
  • هندی 
  • پرتغالی 
  • روسی
  • چینی

کاربران می توانن به انتخاب یکی از زبان های فوق به مرحله بعدی که شامل استفاده از وی پی ان نیز می باشد ورود پیدا کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن KAFE VPN

ویژگی تست سرعت سرور ها درون برنامه

این وی پی ان را می توان برنامه ای کامل معرفی کرد، زیرا درون خود بصورت کاملا کجزا دارای تست سرعت می باشد. بعد اتصال به سرور های مورد نظر کاربران می توانند به ورود به بخش تست سرعمیزان سرعت سرور های خود را بررسی کنند. برای انجام این عملیات فقط کافی است بر روی شروع تست سرعت درون این وی پی ان کلیک کنید.

راه های ارتباطی مختلف با تیم کافه وی پی ان 

با زدن بر روی لوگوی گفت گو درون برنامه براحتی می توانید راه های ارتباطی با سازندگان و تیم این فیلتر شکن را مشاهده کنید. شما می توانید از این راه ها برای ارسال فید بک ها استفاده کنید. راه های ارتباطی به تیم این فیلتر شکن شامل برنامه های زیر می باشد :

  1. Telegram
  2. Discord
  3. Whatsapp
  4. Livevhat

فیلم ارزیابی عددی میزان سرعت KAFE VPN

در فیلم زیر براحتی می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان قدرتمند را مشاهده کنید.

همان طور که قابل مشاهده و دیدن است این وی پی ان دارای سرعت بسیار خوبی می باشد. لازم به ذکر است این برنامه برای همه اپراتور ها مفید است.

لینک دانلود فیلتر شکن KAFE VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *