دانلود سریع فیلتر شکن Roam VPN

دانلود سریع فیلتر شکن Roam VPN

نصب فیلتر شکن Roam VPN برای آندروید + دانلود نسخه جدید

فیلتر شکن Roam VPN یکی از برنامه های شناخته شده در گوگل پلی است که دارای نصب بالای می باشد. این وی پی ان تا اکنون توانسته 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته باشد. نکته مهم این وی پی ان عدم ارسال نظرات و امتیاز دهی در گوگل پلی نصبت به این وی پی ان است. این ویژگی ممکن است به دلیل عدم پیشنهاد نظر دهی از طرف برنامه به کاربران باشد. اما نگران نباشید زیرا در ادامه این مقاله کلیت ویژگی های مثبت و منفی این وی پی ان را مورد بررسی قرار می دهیم.

دانلود سریع فیلتر شکن Roam VPN دانلود سریع فیلتر شکن Roam VPN

یک فیلتر شکن قوی طبیعتا باید دارای یکسری ویژگی های مثبت مانند سرعت اتصال، اتصالی پایدار، سرور های متنوع، بدون محدودیت و غیره باشد. این وی پی ان به نوبه خود بیشتر این ویژگی های مثبت را درون خود پوشش می دهد. این می تواند یکی از نکات مهم این فیلتر شکن باشید که سرعت اتصال آن به سرور های مورد نظر بسیار بالا است. طوریکه کاربران بعد از ورود به برنامه و اتصال به سرور های آن لازم نیست انتظار زیادی بکشند. از این رو این را به عنوان یک ویژگی پر قدرت این فیلتر شکن نام بردیم.

دارای طراحی تمیز محیط برنامه

یکی از مهم ترنی نکاتی که هر شخصی قبل نصب برنامه به آن توجه می کند محیط نرم افزاری یک اپلیکیشن است. این وی پی ان با طراحی تمیز و رنگ بندی سفید و بنفش زیبای خود می تواند هر فردی را مجذوب خود کند. درون برنامه کلید های هدفمند و بسیار کمی قرار داده شده اند که کاربر براحتی می تواند از آن ها استفاده کند. همچنین بخش اتصال به سرور ها نسبت به سایر بخش های دیگر بولد تر و نمایان تر است تا کاربرانی براحتی بتوانند اتصال به سرور های مورد نظر را شروع کنند.

دانلود سریع فیلتر شکن Roam VPN

بررسی مکان و لوکیشن سرور های Roam VPN

این وی پی ان بیش از 100 سرور از لوکیشن های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که می توانند با انتخاب آن ها براحتی فرایند اتصال را شروع کنند. سرور های این وی پی ان شامل آلمان، انگلیس، آمریکا، سوئد، عربستان و غیره می باشند. جایگاه بهترین و قوی ترین سرور های موجود در این وی پی ان به آلمان و آمریکا تعلق می گیرد. از این رو کاربران می توانند یا بصورت اتوماتیک به سرور های موجود متصل شوند یا براحتی می توانند از این دو سرور قوی استفاده کنند.

آیا Roam VPN آی پی واقعی ما را پنهان می کند ؟

این وی پی ان آی پی واقعی کاربران را کاملا مخفی می کند تا بتوانند مروری کاملا ناشناس را تجربه کنند. و هیچ ردپایی از کاربران به جای نخواهد گذاشت.

آموزش اتصال و تست سرعت دانلود و آپلود

در ویدیوی زیر می توانید صفحه اتصال فیلتر شکن را مشاهده کنید و در انتها براحتی سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان نمایان است.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت دانلود و آپلود مطلوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Roam VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *