آموزش نصب و فعال سازی برنامه Solu VPN + لینک دانلود

آموزش نصب و فعال سازی برنامه Solu VPN + لینک دانلود

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Solu VPN

برای آزادی گشت و گذار در اینترنت استفاده از یک وی پی ان قوی از الزامات استفاده از اینترنت جهانی است. فیلتر شکن Solu VPN ابزاری بسیار مفید بخصوص برای کاربران ایرانی است که می توانند تمامی محدودیت های ایجاد شده در اینترنت را با استفاده از این فیلتر شکن از بین ببرند. نیاز هر روز کاربران به فیلتر شکن های قوی و رایگان موجب شده افراد زیادی شروع به خلق و ایجاد برنامه ها و ابزار های قوی برای رفع محدودیت محدودیت های موجود کنند. در این مقاله قصد داریم یکی از جدید ترین این ابزار ها را به شما معرفی کنیم.

آموزش نصب و فعال سازی برنامه Solu VPN + لینک دانلود

استفاده و راه اندازی این وی پی ان بسیار ساده است زیرا دارای رابط کاربری بسیار آسان و جذابی می باشد. رنگ بندی داخل نرم افزار همان طور که از لوگوی آن پیداست سفید و آبی می باشد. برای استارت استفاده از این ابزار فقط لازم است آن را دانلود کنید و در مرحله بعد آن را نصب کنید. تبریک می گم شما تمامی مراحل برای استفاده از این وی پی ان فوق العاده را طی کردید. زیرا این برنامه از کاربران در قبال استفاده هیچ هزینه ای نمی خواهد حتی لازم نیست برای اتصال به سرور های این برنامه درون آن ثبت نام کنید و ایمیل و همچنین پسور شخصی خود را وارد کنید. تا اینجا فهمیدیم این وی پی ان علاوه بر رایگان بودن از کاربران ثبت ایمیل نیز نمی خواهد.

تجربه آنلاین امن و بدون محدودیت

علاوه بر تمامی نکات و ویژگی های مفیدی که در بالا به آن ها اشاره کردیم این وی پی ان کاملا امن برای کاربران است. طوریکه دارای مجوز های اضافی درون نرم افزار نمی باشد. علاوه بر خود نرم افزار امنیت گشت گذار در اینترنت را برای کاربران خود فراهم می کند. همان طور که اشاره کردیم استفاده از این وی پی ان بدون هیچ محدودیتی برای کاربران امری شدنی و ساده است. زیرا برای استفاده از این وی پی ان هیچ محدودیت زمانی ایجاد نشده است. این می تواند یکی از بهترین ویژگی های این فیلتر شکن برای کاربران باشد.

آموزش نصب و فعال سازی برنامه Solu VPN + لینک دانلود

با سولو وی پی ان قفل هر محتوای اینترنتی را باز کنید!

به یکسری دلایل مختلف که در این مقاله قصد نداریم به آن ها بپردازیم یکسری محتوای اینترنتی محدودیت های شدیدی بر آن ها اعمال شده است. که حتی برای باز کردن آن های برخی از وی پی ان ها جوابگو نیستند. به لطف سولو وی پی ان این امر کاملا شدنی است با این فیلتر شکن براحتی می توانید وارد هر سایتی بشید و هر محتوایی را بباز کنید. زیرا بیشتر سرور های این برنامه از کشور آمریکا می باشند. لازم به ذکر است که سرور های آمریکا از این قدرت برخوردار هستند.

تست و ارزیابی ویدیویی، سرعت دانلود و آپلود سولو VPN با سپید تست

در فیلم زیر براحتی می توانید سرعت دانلود و آپلود جدید ترین نسخه این فیلتر شکن را مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده کردید دارای سرعت بسیار خوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Solu VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *