آموزش بازگردانی پیام های پاک شده واتساپ

آموزش بازگردانی پیام های پاک شده واتساپ

درباره شبکه اجتماعی واتساپ

واتساپ (WhatsApp) یک شبکه اجتماعی بر پایه پیام‌رسانی فوری است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت متنی، صوتی و تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این برنامه برای انواع گوشی‌های هوشمند اعم از آی‌فون، گوشی‌های دارای سیستم‌ عامل اندروید، ویندوز فون، و گوشی‌های برخی از مدل‌های بلک‌بری و نوکیا Symbian در دسترس است. واتساپ توسط دو نفر به نام‌های برایان اکتون و جان کوم ساخته شد.

جان کوم که در اوکراین به دنیا آمده بود، در سن هفده سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و در دانشگاه سن خوزه مشغول به تحصیل در رشته ریاضیات و علوم کامپیوتر شد. او بعدها در شرکت یاهو به عنوان مهندس نرم‌افزار مشغول به کار شد. برایان اکتون نیز به عنوان مهندس نرم‌افزار در شرکت یاهو مشغول به کار بود و در آن‌جا با جان کوم آشنا شد. این دو تصمیم گرفتند پس از ترک یاهو و گذراندن یک دوره استراحت، پروژه‌ای جدید را آغاز کنند که نتیجه آن تولید WhatsApp در سال 2009 بود.

محبوبیت واتساپ به سرعت افزایش یافت و در سال 2014، شرکت فیس‌بوک آن را با پرداخت 19 میلیارد دلار خریداری کرد. این خرید یکی از بزرگ‌ترین تراکنش‌ها در حوزه تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی بود. واتساپ به دلیل رابط کاربری ساده و کارآمدش، عدم نمایش تبلیغات، و ارسال سریع پیام‌ها به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان تبدیل شده است. این برنامه به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و در بیشتر کشورهای جهان قابل دسترسی است. در ادامه به بررسی آموزش بازگردانی پیام های پاک شده واتساپ می پردازیم.

راهکار بازگردانی پیام های پاک شده واتساپ

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید پیام های حذف شده واتساپ را بازیابی کنید. در ادامه راهکار هایی را معرفی می کنیم که می توانید با انجام آن ها پیام های خود را بازگردانی کنید.

بازگردانی پیام های واتساپ با حذف و نصب مجدد آن

یکی از راه های سریع و بسیار ساده برای بازگردانی پیام های واتساپ حذف و نصب مجدد این برنامه است. با این روش می توانید براحتی با انجام مرحل گفته شده پیام های خود را بازگردانی کنید.

حذف و نصب مجدد واتساپ : در مرحله اول باید واتشاپ خود را از روی گوشی پاک کنید و مجدد اقدام به نصب آن کنید.

تایید شماره تلفن : مرحله بعدی وارد کردن شماره تلفن همراه خودتان است. دقت داشته باشید در این مرحله باید شماره ای را وارد کنید که قصد بازگردانی پیام های آن را دارید. در صورت عدم انتخاب و تایید آن شماره پیام های شما بازیابی نخواهند شد.

انتخاب گزینه Restore : در مرحله بعد واتساپ شما را دعوت به بازیابی پیام های شما از گوگل درایو می کند. شما با کلیک بر روی بخش Restore می توانید فرایند بازیابی را شروع کنید.

با انجام مراحل بالا براحتی می توایند پیام های خود را در واتساپ بازیابی کنید. دقت داشته باشید در مرحله سوم روی دکمه SKIP کلیک نکنید زیرا وارد مرحله بعدی شده و شما بدون دریافت پیام های حذف شده مستقیم وارد اکانت خود در واتساپ می شوید. راهکار های دیگری نیز وجود دارد اما این یک روش بسیار ساده و جوابگو برای کاربران است.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *