دانلود مستقیم فیلتر شکن Zing VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Zing VPN

آموزش فعال سازی فیلتر شکن Zing VPN

همواره یکی از دلایلی که اشخاص را ترغیب به استفاده از یک فیلتر شکن قوی کرده است محیط نرم افزاری جذاب در برنامه بوده است. زیرا در قدم قبل از نصب یک وی پی ان اشخاص نمی دانند آیا برنامه که می خواهند نصب کنند کارآمد می باشد یا خیر. فیلتر شکن Zing VPN ابزاری است که قدم اول برای معرفی خود به عنوان یک ابزاری کارآمد را برداشته است. البته با این تفاوت که این برنامه درون خود از علملکرد قوی نیز برخوردار می باشد. که می تواند برای بخش عام از استفاده کنندگان مورد تایید و مطلوب واقع شود.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Zing VPN

لازم به ذکر است این وی پی ان جز ابزار هایی است که دارای محبوبیت نسبتا خوبی است زیرا مدت زمان زیادی نیست که در گوگل پلی انتشار یافته است. علاوه بر محیط نرم افزاری جذاب و کاربرپسند خود دارای عملکرد قوی نیز می باشد. میزان رضایت از این فیلتر شکن بسیار بالا بوده است طوریکه توانسته است نمره 4.1 را از طرف کاربران دریافت کند که نشان می دهد عملکرد آن مورد تایید اکثر استفاده کنندگان بوده است. همچنین بالای 10 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است که در مدت زمان بسیار کمی بوده است.

دارای فناوری محافظت از نشت DNS و IP کاربران

فناوری جلوگیری از نشت DNS و IP کاربران در فیلتر شکن Zing VPN از آخرین تکنولوژی های امنیتی استفاده می کند. تا از اطلاعات شخصی کاربران محافظت کند. این فناوری با ایجاد یک لایه اضافی از رمزگذاری برای داده های ارسالی و دریافتی کاربران، جلوگیری از نشت اطلاعات DNS و IP آنها را فراهم می کند. به عبارت دیگر، با استفاده از Zing VPN، اطمینان حاصل می شود که هیچ اطلاعات شخصی کاربران به سرورهای فیلتر شکن یا هر شخص غیرمجاز دیگری نشت نکند. این ویژگی بسیار مهم است زیرا حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران در اینترنت امروزه اهمیت بسیاری دارد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Zing VPN

Zing VPN بهینه شده برای دستگاه های آندرویدی

یکی از ویژگی های این وی پی ان بهینه سازی شده برای دستگاه ههای آندرویدی است. طوریکه کاربران در استفاده از این وی پی ان با کمترین مشکلی مواجه نمی شوند. همچنین علاوه بر بهینه شده نسخه فعلی این وی پی ان در نسخه های آینده خود سعی در رفع تمامی مشکلات نرم افزاری خود است. این ویژگی باعث می شود کاربرانی که از این وی پی ان استفاده می کنند در صورت ضعیف شدن عملکرد آن نسبت به این برنامه وفادار باقی بمانند. زیرا می دانند به زودی در نسخه های جدید آن تمامی مشکلات آن رفع خواهد شد. همچنین دارای پشتیبانی بسیار قوی برای کاربران خود می باشد که می تواند ویژگی بسیار خوبی باشد زیرا در صورت اختلال درون برنامه یا هر مشکل دیگری کاربران با پشتیبانی آن در ارتباط باشند.

تست سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن Zing VPN

در فیلم زیر می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را مشاهده کنید.

با توجه به نمایش سرعت دانلود و آپلود در فیلم بالا مشخص شده است که این وی پی ان می تواند بسیار کارآمد باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Zing VPN

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود مستقیم فیلتر شکن Zing VPN”

  1. محمد علی موسوی نیم‌رخ
    محمد علی موسوی

    عالی بود و مفید خیلی راضیم رو گوشی دگه ام دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *