معرفی بهترین ربات های چت جی‌پی‌تی تلگرام

معرفی بهترین ربات های چت جی‌پی‌تی تلگرام

تاریخچه هوش مصنوعی و خلق چت جی‌پی‌تی

هوش مصنوعی یا هوش ساختگی یکی از حوزه‌های علمی است که به تمرکز و توسعه روش‌هایی برای ساخت و توسعه سامانه‌ها و دستگاه‌های هوشمند بر اساس اصول محاسباتی می‌پردازد. تاریخچه هوش مصنوعی به دوران قدیم بازمی‌گردد، اما توسعه و پیشرفت فعلی آن به سال‌های اخیر مربوط می‌شود. در سال ۱۹۵۶، هربرت سایمون و جان ماکارتی دو محقق در دانشگاه دارتموث کانفرانسی را در دانشگاه دارتموث به نام “هوش مصنوعی” برگزار کردند. این کانفرانس می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در تاریخچه هوش مصنوعی محسوب شود چراکه بیشتر محققان به جستجو برای حل مسائل هوش مصنوعی پرداختند.

ChatGPT یک سامانه یادگیری عمیق بر اساس شبکه های عصبی با معماری Transformer است که توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده است. این سامانه در سال 2019 معرفی شد و به عنوان یکی از پیشروان در حوزه هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی شناخته می شود. ChatGPT بر اساس مدل های پرورش یافته توسط OpenAI شکل گرفته و با استفاده از داده های بزرگ، متون و اطلاعات مختلف آموزش دیده است. این سامانه توانایی تولید متن زبان طبیعی به صورت خودکار و هوشمند را دارد و می تواند به سوالات کاربران پاسخ دهد، با آنها گفتگو کند و اطلاعات کاربردی و مفید ارائه کند. با توجه به توانایی بالای چت جی‌پی‌تی در تولید متن و پردازش زبان طبیعی، این سامانه به سرعت محبوبیت بالایی بین کاربران کسب کرده و به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد گفتگوهای هوشمند و تولید متن خودکار شناخته می شود. در ادامه به بررسی ربات های چت جی‌پی‌تی تلگرام می پردازیم

معرفی بهترین ربات های چت جی‌پی‌تی تلگرام

در ادامه کاربردی ترین و بهترین ربات های چت جی‌پی‌تی را به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم. با این ربات ها می توانید کار های خود را در زمینه های مختلفی گسترش دهید و سریع تر پیشرفت داشته باشید.

1. GPT4Telegrambot

اولین رباتی که قصد داریم آن را معرفی کنیمGPT4Telegrambot است. این ربات براحتی تمامی سوالات شما را پاسخ خواهد داد که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. براحتی می توانید با این هوش مصنوعی شروع به چت کنید و جواب سوال های خود را دریافت کنید.  همچنین دارای ویژگی تولید تصاویر از متن در این ربات وجود دارد که بسیار جذاب می باشد.

2. BuddyGPT

این ربات دارای یکسری محدودیت است که می تواند برای کاربرانی زیاد جذاب نباشد. کاربران می توانند هر ماه تنها 15 درخواست از این بات داشته باشند. اما با توجه به بررسی ها این ربات دارای اطلاعاتی دقیق تر و قوی تر نسبت به بسیاری از ربات ها است.

3. Karfly

این ربات یکی از بهترین ربات های چت جی‌پی‌تی تلگرام مبتنی بر Chat GPT است که دارای ویژگی های متفاوتی است. این ربات دارای نسخه های متفاوتی بالغ بر 70 نوع است که هر یک از آن ها برای فعالیتی مجزا از طرف کاربران طراحی شده اند. همچنین دارای محدودیت استفاده در نسخه رایگان خود می باشد ولی نسبت به بسیاری از دیگر ربات ها عملکرد قدرتمند تری دارد. علاوه بر تبدیل متن به عکس توانایی تبدیل پیام صوتی به پیام متنی نیز می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *