دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Cool VPN Pro

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Cool VPN Pro

دانلود و اتصال به قوی ترین سرور فیلتر شکن Cool VPN Pro

محافظت از اطلاعات خود در اینترنت در مسیر استفاده آزادانه از اینترنت در کشور هایی که تحریم هایی بر انترنت آن اعمال شده است بسیار سخت است. بر کاربران واجب است در صورت استفاده از یک فیلتر شکن از تمامی ویژگی و سازنده آن اطلاع داشته باشند. فیلتر شکن Cool VPN Pro ابزاری بسیار ایمن و محبوب است که بیشتر کاربران از این وی پی ان در جهت رفع تحریم ها استفاده می کنند. این وی پی ان با قدرتی باورنکردنی در جهت عبور از تحریم ها توانسته بسیاری از کاربران را در ایران و سایر کشور های جهان به خود جذب کند.

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Cool VPN Pro

3 سال از انتشار این فیلتر شکن می گذرد اما هنوزم برای بسیاری از کاربران عملکرد خوبی دارد و هر روزه به ویژگی های مثبت این وی پی ان افزوده می شود. این وی پی ان بالای 10 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته است. و نمره 4.4 را در میان کاربران دریافت کرده است. این نشان می دهد عملکرد این فیلتر شکن بسیار قوی و سریع است. زیرا بیشتر نظرات کاربران درباره این وی پی ان مثبت و نشان از تایید این وی پی ان است.

 Cool VPN Pro دارای سرعتی باورنکردنی در رایتل

یکی از نکات مهم درباره این وی پی ان قدرت عملکرد این برنامه در اپراتور رایتل است. این فیلتر شکن با ارائه سرور های رایگان برای کاربران توانسته است هر روزه عملکرد خود را بهبود ببخشد. عملکرد مثبت این وی پی ان تنها به رایتل محدود نمی شود زیرا سرعت مطلوبی در سایر اپراتور ها نظیر ایرانسل و همراه اول دارد. برای استفاده از این وی پی ان در نسخه رایگان نیاز به هیچ گونه ثبت ایمیل و ایجاد حساب کاربری نیست. تنها با دانلود این فیلتر شکن براحتی می توانید از آن استفاده کنید.

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Cool VPN Pro

عملکرد عالی و بدون ثبت وقایع

یکی از ویژگی های مهم در هر فیلتر شکن عدم ذخیره سازی فعالیت کاربران است. این ویژگی باعث می شود بدون جای گذاری از رد پای کاربران براحتی بتوانند از اینترنت لذت ببرند. پس در صورت استفاده از این وی پی ان نیاز به نگرانی درباره ثبت و پخش فعالیت خود نباشید. زیرا هیچ یک از فعالیت شما در این برنامه ذخیره نخواهد شد.

بررسی سریع ترین سرور ها در کول وپن پرو

سریع ترین سرور های این وی پی ان در بخش پرمیوم این برنامه قرار دارند. کاربران می توانند از سرور های پرو این فیلتر شکن با هزینه ای به صرفه و مناسب استفاده کنند.البته سرعت دانلود و آپلود سرور های رایگان این فیلتر شکن نیز بسیار قوی می باشند که در ادامه به بررسی و تست آن ها می پردازیم.

تست سرعت سرور های رایگان کول VPN پرو

در ادامه سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را در اپراتور رایتل به وسیله نرم افزار محبوب و دقیق سپید تست مشاهده خواهید کرد.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان در دانلود و آپلود کردن بسیار قدرتمند است.

لینک دانلود فیلتر شکن Cool VPN Pro

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Cool VPN Pro”

  1. حسن نیم‌رخ
    حسن

    خیلی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *