دانلود مستقیم فیلتر شکن کلید سبز 2024

دانلود مستقیم فیلتر شکن کلید سبز 2024

راه اندازی فیلتر شکن کلید سبز 2024

یکی از محبوب ترین فیلتر شکن هایی که بیشتر ایرانی ها از آن استفاده کرده اند فیلتر شکن کلید سبز می باشد. وجود فیلتر شکن های زیاد کلید سبز در گوگل پلی موجب شده است بیشتر کاربران در نصب بهترین آن ها به شک آیند. فیلتر شکن کلید سبز 2024 یکی از جدید ترین وی پی ان های موجود با این طرح در گوگل پلی می باشد که همان طور که از نام آن پیداست در سال 2024 انتشار یافته است. این وی پی ان با ارائه خدمات قدرتمند خود به کاربران امکان ورود به تمامی سایت ها بدون هیچ هزینه ای را می دهد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن کلید سبز 2024

این فیلتر شکن که با نام Freely VPN نیز شناخته می شود دارای قدرتی بسیار بالایی است که هرکاربری می تواند در استفاده از آن حس رضایتمندی را تجربه کند. این وی پی ان بالای 1 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته است که برای یک وی پی ان که خیلی زمان زیادی نیست عرضه شده است بسیار بالا می باشد. همچنین با دریافت نمره 4 در میانگین نمرات دریافتی از کاربران نشان داده است که بیش از 80 درصد کاربران نصبت به این فیلتر شکن حس رضایتمندی را داشته اند.

قبل استفاده از فیلتر شکن کلید سبز 2024 باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

بسیاری از عوامل ممکن است در برقراری اتصال به سرور های یک فیلتر شکن ممکن است تاثیر داشته باشد. از این رو باید به یکسری نکات مهمی توجه داشته باشید که ممکن است باعث اتصالی ناپایدار در این فیلتر شکن شوند. اولین و مهم ترین نکته بررسی کامل میزان سرعت اینترنت و اطمینان از اتصال و فعال بودن بسته اپراتور شماست. همچنین به موقعیت مکانی خود نیز توجه داشته باشید که ممکن است در جایگاه و موقعیتی باشید که سرعت اینترنت شما بسیار پایین است. پس از اطمینان از سرعت اینترنت خود و همچنین موقعیت مکانی می توانید به سرور های این وی پی ان متصل شوید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن کلید سبز 2024

مهم ترین ویژگی های Freely VPN

  • سرورهای VPN پایدار و سریع در سراسر جهان
  • دسترسی به فیلم ها، نمایش های تلویزیونی
  • بوسیله این وی پی ان با اتصال به نقطه اتصال Wi-Fi ایمن بمانید
  • پروتکل های رمزگذاری سطح بالا
  • سیاست بدون ورود به سیستم
  • ساده برای استفاده، با یک لمس به سرور های مورد نظر متصل شوید
  • سرویس VPN رایگان و کاملا نامحدود
  • بدون ثبت نام و یا پیکربندی مورد نیاز است
  • بدون مجوز تلفن اضافی مورد نیاز است

آیا فریلی وی پی ان برای همه اپراتور ها مناسب است ؟

این وی پی ان که با فیلتر شکن کلید سبز 2024 شناخته شده است برای همه اپراتور ها مناسب است. و در همه آن ها از قدرت اتصال بالایی برخوردار می باشد. برای استفاده از آن فقط کافی است آن را دانلود و نصب کنید تا از تمامی خدمات این وی پی ان برخوردار باشید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن کلید سبز 2024

بررسی و سنجش میزان سرعت در دانلود و آپلود

یکی از نکات مهم در هر فیلترشکنی میزان سرعت دانلود و آپلود آن است. این وی پی ان با اینکه دارای خدمات رایگانی است  از سرعت دانلود و آپلود بالایی برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن کلید سبز 2024

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “دانلود مستقیم فیلتر شکن کلید سبز 2024”

  1. محمد نیم‌رخ
    محمد

    فیلتر شکن استفاده اینستام

  2. آرین نیم‌رخ
    آرین

    برای اینستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *