رفع سانسور اینترنتی با اتصال به فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL

رفع سانسور اینترنتی با اتصال به فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL

دریافت فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL با لینک مستقیم

تقریبا بیشتر کاربران ایرانی به دلایل مختلف دچار و گرفتار یک مشکل برای وب گردی و همچنین باز کردن اپلیکیشن های محبوب مواجه هستند. همه کاربران نیازمند یک ابزار سریع و کاربردی برای رفع سانسور های اینترنتی هستند. فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL یک ابزار قدرتمند و کار آمد است که تمامی سانسور های دولتی را برای شما دور می زند. این وی پی ان چهار روز است که در گوگل پلی منتشر شده است و تقریبا هیچ نصبی از طرف کاربران نداشته است. این می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن باشد زیرا دارای سرور های بدون شلوغی می باشد.

رفع سانسور اینترنتی با اتصال به فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL

این فیلتر شکن دارای سرور های متعددی است که برای کاربران زیادی می تواند کارآمد باشد. دارای بخش کاملی در ستینگ خود با قابلیت دستکاری می باشد و می توانید با فعال و غیر فعال کردن یکسری از بخش های تنظیمات این برنامه تغییرات قابل توجهی را در برنامه اعمال کنید. گرچه برای اتصال به سرور های این وی پی ان نیازی به تغییر آن ها نیست اما در صورت فهم واژه های درون تنظیمات این برنامه براحتی می توانید کارایی آن را با توجه به علایق خود تغییر دهید.

دارای بخش ریجستری درون برنامه

کاربران براحتی می توانند یک آیدی و نام کاربری برای خود انتخاب کنند و این برنامه را بر روی ایمیل خود قرار دهند. ناگفته نماند برای اتصال به سرور های این فیلتر شکن هیچ الزامی به ریجستری آن نمی باشد. این ویژگی ممکن است برای بعضی از کاربران جذاب باشد. به دلیل محیط نرم افزاری متفاوتی که دارد برای بسیاری از کاربران می تواند جذاب باشد. این متفاوت بودن باعث می شود کاربران با مقایسه نکردن و قضاوت نکردن آن به تجربه شخصی درون این برنامه روی آورند. که به مرور باعث افزایش نسب این فیلتر شکن خواهد شد.

رفع سانسور اینترنتی با اتصال به فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL

منظور از بخش CPU Wakelock در بخش تنظیمات فیلتر شکن SAKURA VPN چیست ؟

بخش CPU Wakelock در تنظیمات فیلتر شکن SAKURA VPN به معنی این است که این اپلیکیشن اجازه دسترسی به منابع سخت افزاری و استفاده از آن ها برای اجرای فرآیندهای مختلف را دارد. به عبارت دیگر، وقتی این گزینه فعال است، این برنامه می‌تواند برای خدمات خود، دسترسی به CPU و منابع سیستمی را به صورت مستقیم داشته باشد که ممکن است باعث افزایش مصرف باتری دستگاه شما شود. به همین دلیل، اگر مشکلی در این مورد وجود دارد، می‌توانید این گزینه را غیرفعال کنید.

فعال کردن گزینه Data Compression در برنامه

در بخش تنظیمات فیلتر شکن SAKURA VPN، بخش Data Compression به تنظیمات مربوط به فشرده سازی داده‌ها می‌پردازد. این قابلیت به کاربر امکان فشرده‌سازی داده‌های ارسالی و دریافتی از سرور را می‌دهد تا مصرف پهنای باند و سرعت اتصال اینترنت بهبود یابد. این ویژگی می‌تواند برای افرادی که با محدودیت سرعت یا حجم اینترنت مواجه هستند، بسیار مفید باشد.

تست ویدیویی سرعت دانلود و آپلود

در ویدیوی زیر می توانید براحتی سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن جدید را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت مطلوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن SAKURA VPNKOOL

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *