آموزش راه اندازی فیلتر شکن Zizi VPN + لینک دانلود مستقیم

آموزش راه اندازی فیلتر شکن Zizi VPN + لینک دانلود مستقیم

دانلود و استفاده از فیلتر شکن Zizi VPN در آندروید

دلیل اضافه شدن هر روزه فیلتر شکن های جدید تحریم های موجود بر برخی برنامه و وب سایت ها می باشد. از این رو فیلتر شکن های جدید می توانند کمک شایانی برای رفع فیلترینگ کنند. ابزار های جدید رفع فیلترینگ به دلیل استفاده از طرف کاربران اندک می تواند از عملکرد بهتری برخوردار باشند. فیلتر شکن Zizi VPN یکی از برنامه های جدید است که در گوگل پلی برای رفع تحریم های کاربران ایرانی منتشر شده است. این ابزار براحتی تمامی سایت ها را برای شما رفع تحریم می کند.

آموزش راه اندازی فیلتر شکن Zizi VPN + لینک دانلود مستقیم آموزش راه اندازی فیلتر شکن Zizi VPN + لینک دانلود مستقیم

به دلیل پیرو بودن از استاندارد های گوگل پلی و پذیرش از جانب آن می توان زی زی وی پی ان را ابزاری معتبر و با امنیت بالا دانست. کاربران مجبورند برای ورود به برخی از اپلیکیشن ها از فیلتر شکن ها استفاده کنند. متاسفانه با استفاده از این ابزار ها سرعت اینترنت آن ها در اکثر مواقع افت می کند و شروع به ضعیف شدن می کند. این فیلتر شکن با دارا بودن پینگ پایین این مشکل را تا حد زیادی کم می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های مهم و کارآمد این فیلتر شکن بیشتر آشان خواهیم شد.

محیط نرم افزاری بسیار ساده در کنار امنیت بالای آن

یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن رابط کاربری آسان آن است. کاربران برای استفاده از این وی پی ان نیازی به تغییر تنظیمات نیستند. همچنین این برنامه دارای ویژگی تغییر زبان به فارسی است. که به کاربرانی که مسلط به زبان انگلیسی نیتسند این امکان را می دهد آن را تغییر دهند. علاوه بر این ویژگی های مهمی که درون خود جای داده است دارای امنیت بسیار بالایی برای کاربران است. همچنین این وی پی ان از کاربران درخواست مجوز های اضافی درون برنامه را نمی دهد که این نیز یکی از ویژگی های مثبت در این فیلتر شکن به شمار می رود.

آموزش راه اندازی فیلتر شکن Zizi VPN + لینک دانلود مستقیم

چگونه می توانم جدید ترین نسخه زی زی وی پی ان را نصب کنم ؟

لینک دانلود مستقیم جدید ترین نسخه این فیلتر شکن در آخر مقاله قرار داده شده است. تا کاربران بتوانند با اینترنت ملی این وی پی ان را نصب و استفاده کنند. در حال حاظر این فیلتر شکن از جدید ترین نسخه خود رونمایی کرده است که اولین مرحله انتشار این فیلتر شکن است. در صورت ضعیف شدن عملکرد آن در کمترین زمان بروزرسانی های جدیدی را از برنامه خود رونمایی می کند.

دارای ساده ترین روش برای انتخاب سرور ها

این فیلتر شکن به کاربران اجازه می دهد تنها با یک کلیک وارد بخش سرور های فیلتر شکن شوند. و بصورت دستی بهترین سرور مورد نظر خود را انتخاب کنند و طی انتظاری چند ثانیه ای به سرور مورد نظر متصل شوند.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود در کمتر از یک دقیقه

در فیلم چند ثانیه ای زیر براحتی می توانید میزان سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را بصورت نسبی ببینید.

همانطور که مشاهده کردید این وی پی ان دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار خوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Zizi VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *