ورود به اپلیکیشن ها محدود شده با فیلتر شکن ShieldPulse VPN

ورود به اپلیکیشن های محدود شده با فیلتر شکن ShieldPulse VPN

بررسی دلایل نیاز کاربران به فیلتر شکن ShieldPulse VPN

نیاز کاربران به فیلتر شکن می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از وی پی ان در ایران رفع تحریم شبکه های اجتماعی و برخی وب سایت ها است. فیلتر شکن ShieldPulse VPN ابزاری کاملا رایگان است که به کاربران امنیت کامل استفاده از آن را می دهد و تمامی وب سایت ها را رفع تحریم می کند. دلایل دیگری که کاربران از وی پی ان ها استفاده می کنند می تواند امنیت استفاده از اینترنت بخصوص وای فای های عمومی باشد. تا بتوانند براتی در اینترنت گشت گذار کنند و از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

ورود به اپلیکیشن ها محدود شده با فیلتر شکن ShieldPulse VPN

برخی از فیلتر شکن ها متاسفانه با وجود اینکه قدرت اتصال بالا و سرعت بالایی در اتصال به سرور ها دارند اما نمی توانند تمامی وب سایت های موجود را رفع تحریم کنند. این فیلتر شکن با ارائه سرور های قدرتمند آمریکا به کاربران کمک می کنند از همه سایت های گوگل که مرتبط با سلیقه خودشان است بازدید کنند. همچنین دارای یکسری ویژگی های منفی نیز می باشد که در ادامه بصورت کلی آن را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین در سرعت این فیلتر شکن را در دانلود و آپلود مورد تست و بررسی قرار می دهیم.

فیلتر شکن ShieldPulse VPN مناسب کدام اپراتور ها می باشد ؟

طبق توضیحات سازنده درباره این فیلتر شکن می تواند برای همه اپراتور ها مناسب و کارآمد باشد. ممکن است به دلیل سرعت اینترنت بصورت کلی و یا موقعیت مکانی سرعت آن در برخی از اپرتور ها پایین تر باشد. اما بصورت کلی می تواند برای همه اپراتور ها مناسب باشد و کاربران تنها با نصب آن می توانند از این وی پی ان استفاده کنند. برای استفاده از فیلتر شکن ShieldPulse VPN نیازی به ثبت ایمیل شخصی و ایجاد گذرواژه نمی باشد.

ورود به اپلیکیشن ها محدود شده با فیلتر شکن ShieldPulse VPN

بررسی وضعیت محیطی نرم افزار

این فیلتر شکن اندکی دارای رابط کاربری پیچیده می باشد و ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز شود. زیرا برنامه دارای دکمه های زیادی درون خود می باشد. اما بصورت یک راهنمایی کلی اگر بخواهم استفاده از این نرم افزار را توضیح دهم. لاز به تغییر تنظیمات درون برنامه نمی باشد. به دلیل عدم ویژگی تغییر زبان نیز می تواند برای کاربران ایرانی استفاده از آن اندکی سخت باشد. اما بصورت کلی برای اتصال به سرور های برنامه لازم به تغییرات تنظیمات نمی باشد. فقط کافی است آن را دانلود و سپس نصب کنید. در مرحله بعدی بر روی کلمه اتصال و یه لوگوی آن کلیک کنید تا فرایند اتصال به سرور ها درون برنامه شروع شود. پس از چند ثانیه انتظار به سرور مورد نظر متصل خواهد شد.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود در سپید تست

با مشاهده فیلم زیر براحتی توانایی این فیلتر شکن را در دانلود و آپلود مشاهده خواهید کرد. پس از اطمینان از میزان سرعت آن می توانید اقدام به دانلود این فیلتر شکن کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت دانلود خوبی است. تنها در بخش آپلود ممکن است اندکی ضعیف عمل کند.

لینک دانلود فیلتر شکن ShieldPulse VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *