دانلود مستقیم فیلتر شکن Xcom VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Xcom VPN

آموزش استفاده و ثبت نام در فیلتر شکن Xcom VPN

فیلتر شکن Xcom VPN یکی از ابزار های شناخته شده در بازار است که توانسته برای بسیاری از کاربرانی ایرانی مفید باشد. این وی پی ان با تغییر آی پی کاربران براحتی عملکرد و گشت گذار آن ها را در اینترنت مخفی می کند. همچنین با این عمل هیچ ردپایی از آن ها باقی نمی گذارد. بنابر این توضیحات ابتدایی در باره این فیلتر شکن باید متوجه باشیم که براحتی می تواند تمامی اپلیکیشن و نرم افزار های موجود در گوشی ما را رفع فیلتر می کند. رفع فیلتر ابزار هایی مانند تلگرام، اینستاگرام،فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی برای این فیلتر شکن بسیار آسان می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Xcom VPN دانلود مستقیم فیلتر شکن Xcom VPN

برای استفاده از این فیلتر شکن متاسفانه باید درون آن ثبت نام کنید. در ادامه کامل به بررسی این موضوع می پردازیم و شما با انجام مراحل گفته شده براحتی می توانید در این وی پی ان ثبت نام کنید. همچنین این فیلتر شکن دارای بخش پولی نیز رای کاربران خود می باشد. که با ارائه خدمات بهتر در این بخش کاربران را با حس رضایت کامل نزد خود نگه می دارد. همچنین بخش رایگان آن که شامل سرور های محدود تر و پایداری کمتر سرور ها می باشد می تواند برای بسیاری از فعالیت روزانه کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

چرا فیلتر شکن Xcom VPN نزد کاربران بسیار محبوب است ؟

ای فیلتر شکن به دلیل ارائه خدمات بسیار مناسب خود بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است. این ویژگی می تواند برای بسیاری از کاربران مهم باشد زیرا برخی از ابزار ها فقط در بخشی پولی خود خدمات خوبی را ارائه می هند. همچنین دارای پشتیبانی قوی و اهمیت دادن بسیار زیاد به کاربران خود است. زیرا در برخی از ماه ها با ارائه جوایز و همچنین تخفیفات قیمتی سرور ها پرمیوم به بسیاری از کاربران کمک می کند. یکی دیگر از دلایل می تواند عملکرد خوب در بخش رایگان خود باشد که این نیز موجب رضایت کاربران شده است. این وی پی ان بالای 500 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. و توانسته نمره 4.4 را از طرف کاربران دریافت کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Xcom VPN

آموزش ورود به ایکس کام وی پی ان بدون ثبت ایمیل شخصی

برای ثبت نام در این فیلتر شکن در مرحله اول برنامه را دانلود کنید و سپس وارد برنامه شوید. سپس وارد گوگل خود شوید و با سرچ کلمه فیک ایمیل به سایت مربوطه وارد شوید. بعد از ورود به صورت خودکار یک ایمیل فیک به شما تحویل داده خواهد شد. آن را کپی کنید و در بخش ایمیل فیلتر شکن وارد کنید. در ادامه از شما کد تایید را می خواهد مجدد وارد سایت فیک ایمیل شوید و آن را رفرش کنید. کد فرستاده شده را کپی کنید و در فیلتر شکن وارد کنید. به شما تبریک میگم اکانت شما ساخته شد. در صورتی که قصد دارید از نسخه پرمیوم فیلتر شکن استفاده کنید از ایمیل شخصی استفاده کنید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Xcom VPN

بررسی سرعت دانلود و آپلود

سرعت دانلود و آپلود در این فیلتر شکن بسیار کاربردی و مناسب است. براحتی می توانید در دو بخش این فیلتر شکن تمامی وب سایت و برنامه ها را رفع فیلتر کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Xcom VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *