دریافت سریع وی پی ان Amur VPN برای آندروید

دریافت سریع وی پی ان Amur VPN برای آندروید

شیوه صحیح دانلود و استفاده از فیلتر شکن Amur VPN

به دلیل زیاد شده برنامه های رفع فیلترینگ ممکن است افراد سودجو از این برنامه ها سو استفاده کنند. از این رو لازم است همواره برنامه و ابزار هایی که دانلود می کنید از منابع معتبر باشند. سایت IRAPK که هر روزه فیلتر شکن های بدون قطعی را برای کاربران قرار می دهد یکی از منابع معتبر و مناسب برای دریافت فیلتر شکن های قوی است. وی پی ان Amur VPN ابزاری قدرتمند برای کاربران ایرانی است تا با امنیت بالا در وب ها گشت و گذار کنند و تمامی آن ها را رفع فیلتر کنند.

دریافت سریع وی پی ان Amur VPN برای آندروید

این ابزار علاوه بر ارائه سرور های قدرتمند به کاربران اجازه استفاده از کانفینگ های V2Ray را می دهد. طوریکه کاربران با داشتن کانفینگ و اضافه کردن آن به فیلتر شکن براحتی از این بخش بهره مند شوند. این می تواند یکی از نقاط قوت و متفاوت در این نرم افزار باشد که بیشتر فیلتر شکن ها این ویژگی را ندارند. همچنین دارای سرور های تستی جهت استفاده کاربران برای درک عملکرد این فیلتر شکن در آن موجود هستند که به کاربران اجازه می دهد بصورت رایگان از آن ها استفاده کنند.

تقویت شده برای اپراتور همراه اول

یکی از نکات مهم در آپدیت جدید این فیلتر شکن عملکرد بهتر سرور های آن در اپراتور همراه اول است. کاربرانی که از همراه اول استفاده می کنند و به دنبال نرم افزاری قوی برای دور زدن تحریم ها هستند می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. دلیل عملکرد بهتر و ارائه سرور های قوی برای همراه اول نقد های منفی در نسخه قبلی از طرف کاربرانی بوده است. زیرا بیشتر کاربرانی که از اپراتور همراه اول استفاده می کردند نسبت به عملکرد این فیلتر شکن ناراضی بوده اند. اما در نسخه فعلی که لینک دانلود آن در آخر مقاله قرار داده شده است کاملا بهینه شده است.

دریافت سریع وی پی ان Amur VPN برای آندروید

چگونه کانفینگ های V2Ray را به Amur VPN اضافه کنیم ؟

برای اضافه کردن کانفینگ ها به این فیلتر شکن نیاز به تنظیمات پیچیده در این فیلتر شکن نیست. فقط کافی است بر روی سه نقطه سمت راست فیلتر شکن کلیک کنید تا بخش های مختلف و راه های مختلف اضافه کردن آن برای شما نمایش داده شود. اگر آن را کپی کرده اید می توانید با انتخاب گزینه پیست از کلیبورد در این بخش ها استفاده کنید. تا بصورت کاملا اتواماتیک به لیست سرور های موجود در این فیلتر شکن اضافه شود.

آیا برای استفاده از آمور وی پی ان حتما یاید کانفینگ اضافه کنیم ؟

خیر زیرا این فیلتر شکن دارای یکسری سرور های از قبل گذاشته شده است. که کاربران برای استفاده از آن بصورت نامحدود دنبال سرور های اختصاصی نباشند. زیرا عملکرد این سرور ها بسیار قدرتمند می باشند.

مشاهده سرعت دانلود و آپلود

برای مشاهده سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن فقط کافی است فیلم زیر را پخش کنید تا سرعت این وی پی ان را کامل مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن نسبت به بیشتر وی پی ان های موجود بسیار قدرتمند تر است.

لینک دانلود فیلتر شکن Amur VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *