دانلود نسخه آپدیت شده فیلتر شکن X1 VPN برای آندروید

دانلود نسخه آپدیت شده فیلتر شکن X1 VPN برای آندروید

نصب نسخه رایگان فیلتر شکن X1 VPN برای آندروید

فیلتر شکن X1 VPN جزء محدود فیلتر شکن های قدرتمند برای ورود به سایت های تحریم شده و تماشای فیلم های بدون سانسور در وب سایت های مختلف می باشد. هرشخصی دوست دارد تمامی فیلم های که تماشا می کند بدون سانسور و حذفیات باشد. که متاسفانه در بیشتر کشور ها فیلم ها به دلایل مختلفی دارای حذفیات زیادی هستند. این وی پی ان به کاربران اطمینان می دهد که براحتی و بدون کمترین دردسری می توانند از تماشای این فیلم ها و همچنین وب گردی آزاد در تمامی اینترنت لذت ببرند.

دانلود نسخه آپدیت شده فیلتر شکن X1 VPN برای آندروید دانلود نسخه آپدیت شده فیلتر شکن X1 VPN برای آندروید

این فیلتر شکن بدون هیچ چشم داشتی از به کاربران به بهترین شیوه خدمات خود را بصورت کاملا رایگان ارائه می دهد. این می تواند مهم ترین نقطه قوت این وی پی ان محسوب شود. یکی از نکات مهم درباره این فیلتر شکن رابط کاربری کمی پیچیده آن است. کاربران بعد از ورود به برنامه با دکمه های زیادی درون برنامه روبه رو می شوند. که می تواند باعث سردرگمی کاربران در استفاده از این وی پی ان باشد. اما برای اتصال به سرور های این فیلتر شکن نیازی به تغییر تنظیمات و تنظیم کردن آن ها نیست. به همین دلیل می توانند تنها با یک کلیک بر روی گزینه اتصال به سرور ها به آن ها متصل شوند.

X1 VPN چرا از SSL برای رمزگذاری داده ها استفاده می کند ؟

استفاده از SSL برای رمزگذاری داده ها در فیلتر شکن X1 VPN که یکی از ویژگی های امنیتی این فیلتر شکن به شمار می آید به دلایل زیر می باشد :

  1. امنیت : استفاده از SSL به فیلتر شکن امکان ایجاد یک اتصال امن بین دستگاه کاربر و سرور فیلتر شکن را می دهد. این امر به کاربر اطمینان می دهد که داده هایش به صورت امن انتقال و ذخیره می شوند.
  2. حفظ حریم شخصی : با استفاده از SSL، داده های کاربر محافظت می شوند و امکان مشاهده و دسترسی به آن ها برای اشخاص غیرمجاز کاهش می یابد.

دانلود نسخه آپدیت شده فیلتر شکن X1 VPN برای آندروید

  1. امکان اتصال به سایت های مسدود شده : با استفاده از رمزگذاری SSL، فیلتر شکن X1 VPN امکان دسترسی به سایت ها و خدماتی که در کشوری خاص مسدود شده اند را فراهم می کند.
  2. جلوگیری از نفوذ و دسترسی به اطلاعات : استفاده از SSL به امکان جلوگیری در برابر هکرها و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس کاربر می دهد، چرا که داده های انتقالی به صورت رمزنگاری شده ارسال می شوند.

درباره رائج سازنده ایکس وان وی پی ان

سازنده این فیلتر شکن تا به الان توانسته است بیش از 20 فیلتر شکن را به گوگل پلی اضافه کند. که تقریبا بیشتر آن ها کاملا رایگان و دارای عملکردی بسیار سریع می باشند. و این فیلتر شکن یکی از جدید ترین برنامه هایی است که توسته این شخص ساخته شده است.

تست سرعت دانلود و آپلود سرور های X1 وی پی ان

در فیلم زیر می توانید در کمترین زمان سرعت دانلود و آپلود این فیلت شکن را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان اندکی نیاز به بهینه سازی دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن X1 VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *