دریافت برنامه SOSO VPN برای آندروید

دریافت برنامه SOSO VPN برای آندروید

ورود به تمامی سایت های تحریم شده با برنامه SOSO VPN

بزرگترین نقطه قوت این فیلتر شکن رفع فیلتر کردن سایت های مورد نظر شما است. برنامه SOSO VPN به کاربران کمک می کند و به بیانی دقیق تر به آن ها اجازه می دهد که براحتی به هر سایتی ورود پیدا کنند. عملکرد این فیلتر شکن تنها به رفع فیلتر کردن سایت ها محدود نمی شود. زیرا این فیلتر شکن به کاربران کمک می کند براحتی تمامی برنامه های خود را رفع فیلتر کنند. برنامه ها محبوبی همچون اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، اسنپ چت، فیسبوک، تویتر و غیره کاملا و بدون هیچ دردسری رفع فیلتر کنند.

دریافت برنامه SOSO VPN برای آندروید دریافت برنامه SOSO VPN برای آندروید

شناخت کم این وی پی ان باعث شده است که سرور های آن بسیار خلوت و آزاد باشند طوریکه عملکرد خود را برای محدود نفراتی که از این وی پی ان استفاده می کنند به بهترین نحو نشان دهد. این وی پی ان دارای پشتیبانی بسیار قوی برای کاربران می باشد. شاید یکی از دلایل پشتیبانی قوی آن بخش پولی این فیلتر شکن باشد. که کاربران می توانند براحتی سوالات خود را مطرح کنند و در کمترین زمان به جواب های خود دست پیدا کنند.

با فیلتر شکن SOSO VPN چه کار هایی می توانم انجام دهم ؟

استفاده از فیلتر شکن SOSO VPN به شما این امکان را می دهد که به طور امن و خصوصی از اینترنت استفاده کنید و دسترسی به سایت ها و خدماتی که ممنوع شده اند، داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از این فیلتر شکن، اتصال خود را به اینترنت رمزگذاری کرده و از تهدیدات امنیتی مختلف، مانند هکرها و سایر حملات اینترنتی، محافظت کنید. از دیگر کارهایی که می توانید با استفاده از این فیلتر شکن انجام دهید، پخش فیلم و موسیقی آنلاین بدون محدودیت سرعت و محتویات مختلف اینترنت را می توانید مشاهده کنید.

دریافت برنامه SOSO VPN برای آندروید

دلایل استفاده از سوسو وی پی ان از دید سازنده

  • تعداد زیاد سرور، پهنای باند پرسرعت
  • برنامه هایی را انتخاب کنید که از VPN استفاده می کنند (Android 5.0+ مورد نیاز است)
  • زمان سریع، داده های سریع، پهنای باند سریع
  • بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم
  • هیچ گزارشی از هیچ کاربری ذخیره نمی شود
  • ساده، با یک ضربه به VPN متصل شوید
  • از امنیت و حریم خصوصی خود محافظت کنید
  • بدون مجوز اضافی مورد نیاز

دریافت برنامه SOSO VPN برای آندروید

سرعت سوسو VPN برای کاربران ایرانی مناسب است ؟

به دلیل عدم قابلیت پشتیبانی و سازگاری با سپید تست متاسفانه قادر به بررسی ویدیویی سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن نشده ایم. اما بصورت کامل و جامع اگر بخواهیم سرعت آن را در قالب متن برای شما دوستان عزیزم بنویسم. این وی پی ان دارای سرعتی بسیار مطلوب برای کاربران ایرانی است. به دلیل عملکرد سریع خود در اتصال به سرور های مورد نظر هرکاربری را از سایر برنامه های دیگر بی نیاز می سازد. همچنین می تواند برای تمامی اپراتور ها مناسب باشد گرچه می تواند موقعیت مکانی یک شخص نیز در سرعت آن تاثیر داشته باشد. از این رو ما لینک دانلود مستقیم این وی پی ان قدرتمند را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید براحتی آن را دانلود کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن SOSO VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *