فعال سازی فیلتر شکن NERD VPN 2024

فعال سازی فیلتر شکن NERD VPN 2024

دانلود فیلتر شکن 2024 NERD VPN

یکی از جدید ترین فیلتر شکن هایی موجود در بازار که در سال 2024 برای رفع فیلتر ها آماده خدمات رسانی بوده است فیلتر شکن NERD VPN 2024 است. بسیاری از کاربران داخل ایران دوست دارند اینترنت را بصورت کامل و بدون هیچ محدودیتی مرور کنند. و برخی ها هستند به دلیل فعالیت های آنلاین خود قصد دارند هب برخی از سایت ها ورود کنند که متاسفانه در کشور آن ها محدود می باشد. این وی پی ان یکی از ابزار های مفید برای رفع فیلتر تمامی سایت ها و اپلیکیشن ها می باشد.

فعال سازی فیلتر شکن NERD VPN 2024 فعال سازی فیلتر شکن NERD VPN 2024 فعال سازی فیلتر شکن NERD VPN 2024

از ویژگی های بسیار خوب این وی پی ان می توان به رابط کاربری آسان آن اشاره کرد. همچنین می توان از سرعت مطلوب که در ادامه بصورت تخصصی تر به این بخش می پردازیم اشاره کرد. در نهایت می توان یک دید آماری این وی پی ان از نظر گوگل پلی را مورد بررسی قرار داد. آمار این فیلتر شکن با توجه به انتشار تازه آن در گوگل پلی تقریبا خوبو  قابل قبول می باشد. این فیلتر شکن بالای 5 هزار نصب را داشته است که عددی خوب برای یک ابزار تازه منتشر شده می تواند باشد.

دارای تبلیغاتی عکس و ویدیو مانند در صفحه اصلی برنامه

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن که می تواند برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد تبلیغات درون برنامه است. تبلیغات این وی پی ان با سایر تبلیغات برنامه های دیگر اندکی متفاوت می باشد. تبلیغات اصلی این فیلتر شکن در صفحه اصلی یعنی صفحه اتصال به سرور ها نمایش داده می شوند. این می تواند بسیاری از کاربران را اذیت کند. این تبلیغات به دسته کلی تقسیم بندی می شوند. گاهی در قالب ویدیو های کوتاه چند ثانیه ای به کاربران نمایش داده می شود. و گاهی بصورت عکس هایی در صفحه برنامه ظاهر می شوند.

فعال سازی فیلتر شکن NERD VPN 2024

با یک کلیک سوال مربوط به این وی پی ان را دریافت کن!

یکی از ویزگی های مثبت دیگر این اپلیکیشن دارا بودن به بخش سوالات متداول کاربران است. وقتی از یک ابزاری استفاده می کنید قطعا ممکن است یکسری سوال ذهن شما را به خود مشغول کند. این وی پی ان با طراحی بخش سوالات متداول برای کاربران توانسته است این مشکل و سوالات اصلی را تا جایی که می تواند پاسخ دهد.

تست عملی سرعت دانلود و آپلود NERD VPN 2024

پیشنهاد می کنم قبل از نصب برنامه حتما فیلم زیر را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت آن اندکی نیاز به بهینه سازی دارد.

دارای سرور های پر قدرت ژاپن و کره

به دلیل سرور های قوی از ژاپن و کره در این فیلتر شکن کاربران می توانند براحتی به ان ها وصل شوند. ویژگی های بارز سرور های کره و ژاپن در این فیلتر شکن می توانند به شرح زیر باشند :

  1. سرعت بالاتر نسبت به سرور های دیگر
  2. پایداری بالا تر
  3. سرعت اتصال بیشتر
  4. پینگ بهتر برای بازی
  5. رفع فیلتر همه وب سایت های موجود
  6. رفع فیلتر تمامی اپلیکیشن های موجود
  7. عدم محدودیت زمانی و کندی وی پی ان

لینک دانلود فیلتر شکن NERD VPN 2024

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *