دانلود مستقیم فیلتر شکن محبوب Freedome VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن محبوب Freedome VPN

درباره Freedome VPN همراه با لیک دانلود مستقیم

در دنیای امروزی که اطلاعات و ارتباطات از اهمیت بیشتری برخوردار شده‌اند، استفاده از اینترنت بدون محدودیت و فیلترینگ یک حق اساسی است. اما گاهی اوقات دولت‌ها یا سازمان‌های دیگر برای محدود کردن دسترسی مردم به اطلاعات مختلف، از فیلتر شکن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از بهترین فیلتر شکن‌های موجود در بازار،  Freedome VPN است. این فیلتر شکن با سرعت بالا و قابلیت اتصال به سرورهای مختلف در سراسر جهان، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی از اینترنت بدون هیچگونه محدودیت و مشکلی استفاده کنید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن محبوب Freedome VPN

اگر شما هم به دنبال یک راه حل جهت دور زدن فیلترینگ‌ها و دسترسی آسان به اطلاعات در اینترنت هستید، بهترین گزینه Freedome VPN است. حالا می‌توانید با اطمینان و آسانی به دنیای دیجیتال دسترسی پیدا کنید و از اطلاعات بی‌پایان آن لذت ببرید. در ادامه همراه با لینک دانلود مستقیم برنامه به بررسی کامل این فیلتر شکن می پردازیم.

Freedome VPN یکی از محبوب ترین فیلتر شکن های بازار

این فیلتر شکن به دلیل نصب بالای آن در گوگل پلی یکی از محبوب ترین فیلتر شکن های موجود در بازار معرفی شده است. این وی پی ان بالای 5 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته است. و دارای دو بخش اصلی پرمیوم و رایگان می باشد. کاربران می توانند از بخش رایگان این وی پی ان بدون نیاز به ثبت نام و یا ایجاد حساب کاربری از آن استفاده کنند. شیوه و مراحل استفاده از این وی پی ان در بخش رایگان خود بسیار آسان و ساده می باشد. بعد از دانلود و نصب فیلتر شکن براحتی می توانند وارد برنامه شوید و با انتخاب سرور های مورد نظر از تحریم های موجود رهایی یابید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن محبوب Freedome VPN

دارای بخش Kill switch در تنظیمات برنامه

Kill switch یک ویژگی امنیتی است که در برنامه های VPN و فیلترشکن استفاده می‌شود. وقتی کاربر از یک سرویس VPN استفاده می‌کند، اگر ارتباط VPN قطع شود، اطلاعات خصوصی و ترافیک اینترنتی کاربر قابل دسترس برای نفوذگران خواهد بود و امکان ردیابی و دسترسی به آن وجود دارد. Kill switch وظیفه حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران است. وقتی ارتباط VPN قطع می‌شود، این ویژگی بطور خودکار ارتباط اینترنتی کاربر را قطع می‌کند تا اطلاعات کاربر محافظت شود. به این ترتیب، حتی اگر اتصال VPN قطع شود، اطلاعات شما توسط این ویژگی محافظت می‌شوند و احتمال نفوذ نیز بسیار کاهش پیدا می‌کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن محبوب Freedome VPN

آیا سرعت بخش رایگان فریدوم وی پی ان کارآمد است؟

این فیلتر شکن نتوانست از سپید تست پشتیبانی کند و به دلیل ارور موجود قادر به ضبط فیلم از سرعت این فیلتر شکن نبوده ایم. اما نکته مهم این است که دارای سرعت مطلوب و کارآمدی است.

دارای صفحه پشتیبانی برای سوال و پرسش های متداول

یکی دیگر از ویژگی های این وی پی ان این است که دارای صفحه از وب سایت است که پرسش های متداول درباره این فیلتر شکن پرسیده شده است. کاربران با ورود به این بخش می توانند سوالات متداول این وی پی ان را بخوانند و یا اگر سوالی متفاوت دارند می توانند آن را مطرح کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن فریدوم وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *