دریافت فیلتر شکن GOGO VPN بصورت رایگان

دریافت فیلتر شکن GOGO VPN بصورت رایگان

چگونگی استفاده از فیلتر شکن GOGO VPN

برای استفاده از وی پی ان قدرتمند لازم نیست حتما آن را خریداری کنید. برخی از وی پی ان ها با اینکه دارای سرور های رایگان هستند اما قدرت بسیار بالایی دارند. فیلتر شکن GOGO VPN بصورت رایگان تمامی خدمات خود را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. با این وی پی ان بدون هیچ زحمتی می توانید به سرور های پر قدرت این فیلتر شکن متصل شوید. برای استفاده از این فیلتر شکن فقط کافی است آن را دانلود کنید و برای دانلود آن نیاز به اتصال له وی پی ان های دیگر نیست. زیرا در آخر مقاله لینک آن بصورت مستقیم قرار داده می شود.

دریافت فیلتر شکن GOGO VPN بصورت رایگان

کاربرانی که از GOGO VPN استفاده کرده اند حس رضایتمندی را نسبت به این وی پی ان داشته اند. این می تواند اولین نکته کلیدی درباره این وی پی ان باشد. زیرا اگر برای اکثریت کاربران نتیجه مطلوبی داده باشد طبیعتا برای شما دوستان عزیز نیز می تواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. این وی پی ان تا اکنون بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است و توانسته است که نمره قوی و خوب 4.3 را دریافت کند.

فیلتر شکن GOGO VPN دارای حالت چند هاپ

فیلترشکن قوی و پرسرعت GOGO VPN امنیت و ناشناس بودن شما را با حالت چند هاپ خود به سطح بالاتری می برد. این ویژگی داده‌ها را از طریق چندین گره سرور رمزگذاری و ارسال می‌کند و شنود یا ردیابی فعالیت‌های آنلاین شما را برای افراد تقریبا غیرممکن می‌کند. با مخفی کردن آدرس IP واقعی و موقعیت مکانی، حالت مولتی هاپ امنیت، آزادی و آرامش بیشتری را در حین گشت و گذار در اینترنت برای شما فراهم می کند.

دریافت فیلتر شکن GOGO VPN بصورت رایگان

ارائه سرور های خصوصی

با این وی پی ان، آدرس IPv4 ثابت خود را دریافت می کنید و دسترسی شخصی و بدون وقفه به شبکه را تضمین می کنید. این ویژگی تضمین می کند که مجبور نخواهید بود آدرس IP خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و خطر نفوذ غیرقانونی و تهدیدات سایبری را به حداقل می رساند. با دانستن اینکه فعالیت‌های آنلاین شما محافظت می‌شوند، از سطح جدیدی از آزادی و امنیت اینترنت لذت ببرید

دریافت فیلتر شکن GOGO VPN بصورت رایگان

بدون هیچ گونه محدودیتی درون برنامه گو گو وی پی ان

با گو گو وی پی ان، می توانید محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. خواه پخش برنامه های مورد علاقه شما باشد یا دسترسی به وب سایت های مسدود شده در منطقه شما، GOGO VPN شما را تحت پوشش قرار داده است. این ویژگی باعث می شود کاربران را از سایر برنامه های موجود در بازار بی نیاز کند. همچنین باعث می شود کاربران با احساسی راحت تر این این برنامه استفاده کنند.

تست سرعت دانلود و آپلود

به دلیل عدم پشتیبانی از برنامه سپید تست متاسفانه نتوانستیم که ویدیوی سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را برای شما آپلود کنیم. اما با توجه به قدرتمند بودن این فیلتر شکن قطعا می تواند براحتی برای کاربران مورد استفاده واقع شود.

لینک دانلود فیلتر شکن GOGO VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *