دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN LINE

دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN LINE

VPN LINE یکی از قوی ترین فیلتر شکن های موجود بازار

برای ورود آزادانه به برخی سایت ها و اپلیکیشن های محبوب لازم است از یکسری تحریم شکن ها استفاده کنیم. به دلیل محدودیت ها ایجاد شده استفاده از فیلتر شکن ها یک امر عادی شده است. گرچه برخی از افراد از فیلتر شکن ها برای امنیت بیشتر در وب گردی استفاده می کنند. اما در برخی از کشور ها دلیل اصلی آن تنها استفاده بدون محدودیت از اینترنت است. VPN LINE یکی از وی پی ان های قدرتمند حال بازار شناخته شده است که به کاربران اجازه آزادانه از اینترنت را می دهد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN LINE

این ابزار دارای ویژگی های منحصر به فردی است که تقریبا همه افراد از عملکرد این فیلتر شکن راضی بوده اند. این وی پی ان تحت هیچ شرایطی عملکرد و فعالیت شما در اینترنت را ذخیره نمی کند. و با مخفی کردن آدرس آی پی، شما را بصورت ناشناس و بدون باقی گذاشتن هیچ ردپایی از شما همراهی می کند. همچنین برای استفاده از این فیلتر شکن لازم نیست دسترسی هیچ کجوز اضافی را بدهید. این می تواند ویژگی بسیار خوب این وی پی ان باشد.

اتصالی هوشمند و بدون زحمت در VPN LINE

به دلیل دارا بودن ویژگی اتصال خودکار به سرور ها این وی پی ان به کاربران اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی به سرور های هوشمند این وی پی ان متصل شوند. ویژگی این فیلتر شکن تنها به این محدود نمی شود زیرا کاربران با ورود به بخش سرور های این وی پی ان براحتی می توانند سرور های خود را به دلخواه انتخاب کنند و از اتصال سریع به آن ها لذت ببرند. سادگی درون برنامه و بدون تنظیمات پیچیده باعث شده است که بخش سرور ها و کلید اصلی اتصال بیش تر از بخش های دیگر این وی پی ان در معرض دید کاربران باشند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN LINE

رفع مشکل بیرون انداختن کاربران از برنامه

در نسخه های قدیمی این وی پی ان کاربران بعد از ورود به برنامه آن ها را از برنامه خارج می کرد. این عمل یاعث نارضایتی اکثر کاربران در رابط این فیلتر شکن بود. که به لطف تیم و سازنده پیگیر این وی پی ان در سریع ترین زمان و بروز رسانی اخیر آن رفع شده است. شما می توانید با کلیک بر روی لینک آخر مقاله جدید ترین نسخه این فیلتر شکن را بصورت مستقیم دانلود کنید.

وی پی ان لاین با استفاده از چه پروتکل های داده های کاربران را رمزگذاری می کند ؟

با استفاده از OpenVPN که یک پروتکل محبوب برای رمزنگاری داده های کاربران در فیلتر شکن وی پی ان لاین است. این پروتکل امکان ایجاد اتصال امن و پنهان بین کاربر و سرور را فراهم می کند و از الگوریتم های رمزنگاری قدرتمند برای محافظت اطلاعات استفاده می کند.

تست سرعت بصورت عملی در VPN لاین

در ویدیوی زیر سرعت دانلود و آپلود این ابزار محبوب را می توانید براحتی مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان نیاز به بهینه سازی دارد. اما می تواند برای بسیاری از اپراتور ها عملکرد قوی تری را ارائه دهد.

لینک دانلود فیلتر شکن وی پی ان لاین

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *