دانلود فیلتر شکن سریع و تیز Raven VPN

دانلود فیلتر شکن سریع و تیز Raven VPN

فیلتر شکن سریع و تیز Raven VPN

یکی از فیلتر شکن های سریع و تیز بازار که از سرور های قدرتمند برای غلبه بر تحریم ها برخوردار است Raven VPN است. این وی پی ان دارای سرور های قدرتی از آلمان، انگلیس و آمریکا می باشد. سرعت اتصال به سرور های این فیلتر شکن بسیار سریع است و پس از اتصال به سرور های مورد نظر دارای اتصالی پایدار می باشند. این وی پی ان با بیش از 100 هزار نصب در گوگل پلی دارای رتبه ای عالی شده است. همچنین نمره 4.0 نشان دهنده عملکرد خوب این فیلتر شکن برای کاربران می باشد.

بیشتر نظرات کاربران درباره این وی پی ان حاکی از عملکرد خوب این فیلتر شکن می باشد. زیرا بیشتر این نظرات مثبت هستند و درباره عملکرد خوب این فیلتر شکن نوشته شده اند. سازنده این وی پی ان توانسته است یک فیلتر شکن دیگر به بازار عرضه کند که تقریبا در ساخت و انتشار آن نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشته است. برنامه هایی که از طرف این سازنده در گوگل پلی انتشار یافته اند توانسته اند نصب های بالایی از طرف کاربران دریافت کنند. که این نشان می دهد این وی پی ان دارای تیم و سازنده ای قوی می باشد.

دانلود فیلتر شکن سریع و تیز Raven VPN

محدودیت زمانی 1 ساعته در Raven VPN

یکی از نقاط ضعف این فیلتر شکن محدودیت زمانی آن است. این وی پی ان پس از اتصال به سرور ها برای کاربران یک محدودیت زمانی 1 ساعته در نظر می گیرد که پس از اتمام این تایم سرور بصورت اتوماتیک قطع خواهد شد. این می تواند به این دلیل باشد که کاربر مجدد وارد برنامه شود و به سرور های سریع تر متصل شود. زیرا پس از 1 الی 2 ساعت سروری که کاربران به آن وصل شده اند ممکن است از سرعت آن ها کاسته شود.

دارای کلید قطع اضطراری

کلید قطع اضطراری یا Emergency Stop Key در فیلتر شکن Raven VPN یک ویژگی امنیتی مهم است که به کاربران امکان قطع ارتباط بلافاصله با اینترنت را می‌دهد. وقتی که از این ویژگی استفاده می‌شود، تمامی اتصالات به اینترنت قطع شده و از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می شود. این کلید در مواقع اضطراری مانند حمله سایبری یا نفوذ غیرمجاز به داده ها، می‌تواند به کاربران کمک کند تا از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری کنند. با روشن کردن این بخش می توانید امنیت استفاده از این وی پی ان را بالاتر ببرید.

دانلود فیلتر شکن سریع و تیز Raven VPN

دارای بخش DNS changer

ویژگی DNS changer در فیلتر شکن Rave VPN، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند سرعت و امنیت اتصال خود را افزایش دهند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند سرور DNS خود را تغییر دهند و به دستگاه خود یک آدرس IP جدید تخصیص دهند. این کار باعث بهبود سرعت اتصال و حفاظت بیشتر از اطلاعات شخصی کاربر می‌شود.

تست سرعت دانلود و آپلود راوین وی پی ان

در فیلم زیر این فیلتر شکن را بوسیله سپید تست مورد بررسی قرار می دهیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شن بر بسیاری از فیلتر شکن های رایگان دیگر برتری دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن Raven VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *