آموزش استفاده از Red VPN در آندروید

آموزش استفاده از Red VPN در آندروید

Red VPN ابزاری قدرتمند برای ورود به وب سایت های مختلف

در این مقاله قصد داریم با معرفی یک فیلتر شکن رایگان و قدرتمند خارجی شما را از تمامی فیلترینگ و تحریم ها نجات دهیم. Red VPN فیلتر شکنی محبوب و قابل اعتماد است که بوسیله آن می توانید هر گونه وب سایتی را باز کنید. همچنین ورود به برنامه و اپلیکشین های محبوب مانند اینستاگرام و تلگرام را در این براحتی برای شما فراهم می سازد. کاربرانی که در ایران از برنامه نتفلیکس برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود استفاده می کنند می توانند براحتی از این وی پی ان استفاده کنند.

گرچه بیشتر فیلتر شکن با توجه به خدماتی که ارائه می دهند در ازای آن ممکن است از شما تقاضای پول و خرید داشته باشند. این وی پی ان با ارائه خدمات رایگان خود توانسته در سریع ترین زمان خود را در دل کاربران خود جای کند. زیرا بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است و همچنین توانسته است نمره 3.5 را از میانگین نمرات داده شده کاربران دریافت کند. این فیلتر شکن دارای ویژگی ها مثبت و منفی است که در ادامه مقاله قصد داریم بصورت کامل به آن ها بپردازیم.

آموزش استفاده از Red VPN در آندروید

Red VPN دارای راه حل پیشرفته برای امنیت کاربران

با کمک ویژگی های پیشرفته فیلتر شکن Red VPN، می‌توانید از اینترنت با آرامش و امنیت بیشتری استفاده کنید و به آزادی و راحتی بیشتری دست یابید. با استفاده از این وی پی ان، می‌توانید به راحتی از اینترنت بدون نگرانی از سرقت اطلاعات یا نفوذ به حریم شخصی خودتان استفاده کنید. این سرویس شما را مطمئن می‌کند که تمام اطلاعات شما از طریق یک تونل امن انتقال داده شده و تبادل اطلاعات شما محرمانه خواهد ماند. و این را می توان به عنوان یک ویژگی اصلی و مهم این فیلتر شکن در نظر گرفت.

آموزش استفاده از Red VPN در آندروید

اتصالی ضعیف در اپراتور همراه اول

یکی از ویژگی هایی که کاربران زیادی به آن اشاره کرده اند عملکرد ضعیف در اپراتور همراه اول است. البته ناگفته نماند که موقعیت هر فرد می تواند تاثیر بسزایی در سرعت اتصال و پایداری آن داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تمامیت این وی پی ان را برای شما کاربران عزیز رو کنیم. به همین دلیل لازم است نکات مهم این وی پی ان را برای شما بازگو کنیم. اگر از اپراتور همراه اول استفاده می کنید بهترین را بررسی از جانب خود شما است زیرا با بررسی های انجام شده برای کاربرانی که در گوگل پلی ثبت نظر کرده اند. مدعی این بوده اند که اتصال آن در همراه اول ضعیف است.

تست عملی و کامل سرعت دانلود و آپلود رد وی پی ان

در این تست که مهم ترین بخش این مقاله است به بررسی ویدیویی سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن می پردازیم. این تست صرفا بصورت کلی می باشد اما می تواند تاثیر مثبتی در تصمیم شما در رابط این فیلتر شکن ایجاد کند.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بصرفه و قوی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Red VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *