فیلتر شکن حرفه ای Asho VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن حرفه ای Asho VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن حرفه ای Asho VPN

استفاده آزاد از اینترنت می تواند برای بسیاری از کاربران لذت بخش و سرگرم کننده باشد. برای بسیاری دیگر به دلیل کسب و کار و قعالیتی که در شبکه های اجتماعی دارند به یکی از فعالیت های روزمره آن ها تبدیل شده است. محدودیت های موجود موجب اذیت بسیاری از کاربران شده است. این فیلترینگ و محدودیت های موجود می تواند دلایلی بسیار متفاوت در کشور ها باشد. فیلتر شکن حرفه ای Asho VPN یک ابزار و راه حل در خدمت کاربرانی است که روزانه با این مشکل همگانی و فیلترینگ دچار شده اند.

با 50 هزار نصب در گوگل پلی و دارا بودن نمره 4.3 نشان می دهد که عملکردی بسیار خوب در این مدت از خود نشان داده است. اعدادی که در رباط به عملکرد یک نرم افزار از طرف کاربران جمع آوری می شود چیزی جز حقیقت را بیان نمی کند. گرچه عملکرد یک فیلتر شکن با توجه به اپراتور های مختلف و موقعیت مکانی افراد می تواند کاملا متفات باشد. اما بررسی یک فیلتر شکن از لحاظ آماری را نمی توان نادیده گرفت. زیرا گوگل پلی نظرات اکثریت کاربران را با هم در نظر می گیرد.

فیلتر شکن حرفه ای Asho VPN + لینک دانلود

دارای عملکرد سریع دکمه های Asho VPN درون برنامه

بسیاری از فیلتر شکن ها علیرغم عملکرد و سرعت فوق العاده دکمه های درون برنامه بسیار کند عمل می کنند. این وی پی ان علاوه بر رابط کاربرپسند و آسانی که دارد دارای عکلکردی سریع درون برنامه می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این برنامه و مقایسه آن با سایر فیلتر شکن ها سرعت دکمه ها آن را کامل تشخیص دهند. از این رو با بررسی کامل از طرف تیم ما گنجاندن این ویژگی و بررسی آن از طرف تیم ما خالی از لطف نبود. زیرا برای بسیاری از کاربران این مزیت می تواند مفید و کاربردی باشد.

فیلتر شکن حرفه ای Asho VPN + لینک دانلود

دسترسی سریع به وبسایت ها با آشو وی پی ان

علاوه بر رفع فیلتر کردن تمامی شبکه های اجتماعی با استفاده از این فیلتر شکن. کاربران می توانند براحتی با اتصال به یکی از سرور های این وی پی ان وب گردی کنند. به دلیل مخفی کردن آی پی کاربران و عملکرد سریع خود می توانند بدون هیچ نگرانی از وبسایت های مختلف دیدن کنند و نیاز های خود را برآورد کنند.

چگونه می توانیم سرعت آشو VPN را بفهمیم ؟

برای فهمیدن میزان سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان نیازی به عمل خاصی نیست. زیرا فقط با مشاهده فیلم زیر می توانید به سرعت این وی پی ان پی ببرید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود آن متوسط به پایین است اما می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.

Asho VPN سازگاری با همه اپراتو ها

یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن سازگاری آن با تمامی اپراتور ها است. کاربران می توانند براحتی با هر اپراتوری اعم از ایرانسل، همراه اول، رایتل و یا اینترنت خانگی از این وی پی ان استفاده کنند. دارای ویژگی های بسیاری در بخش تنظمات خود است که برای استفاده نهایی از این فیلتر شکن نیازی به تغییر و یا دست کاری آن ها نمی باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن آشو وی پی ان 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *