اتصال به سرور های قوی در Floot VPN

اتصال به سرور های قوی در Floot VPN

دانلود و اتصال به سرور های قوی در Floot VPN

فیلتر شکن های زیادی در بازار وجود دارند که به دلیل ویژگی های بسیار بدی که دارند کمتر کسی تصمیم به نصب آن ها می گیرد. و بسیاری بعد از نصب آن ها نسبت به عمکرد بد آن ها آگاه می شود و تصمیم به حذف آن می کنند. فیلتر شکن قدرتمند Floot VPN یک ابزار بسیار مفید جهت ورود به دنیای آزاد اینترنت و رفع تمامی فیلتر ها در دسترس کاربران است. این وی پی ان با شعار آزادی و دسترسی سریع به تمامی محتوای اینترنت برای همه در سراسر دنیا به بازار عرضه شده است.

کاربران برای استفاده از این فیلتر شکن نیاز به اطلاعات پایه در مورد وی پی ان ها ندارند. زیرا استفاده از این فیلتر شکن بسیار آسان لذت بخش است. سازنده این فیلتر شکن توانسته است در مدت زمانی طولانی و پشت سر هم ابزار های مفید برای عبور از تحریم ها روانه گوگل پلی کند. این موضوع نشان می دهد که به شعاری که داده است به بهترین شیوه عمل کرده است. همچنین این وی پی ان بالای 10 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. و توانسته است نمره 4.3 را در گوگل پلی بدست بیاورد.

اتصال به سرور های قوی در Floot VPN

غلبه بر محدودیت های مکانی در Floot VPN

یکی از ویژگی‌های مهم و قابل توجه فیلترشکن Floot VPN، قابلیت غلبه بر محدودیت‌های مکانی است. این فیلترشکن توانایی اتصال به سرورهای مختلف در سراسر جهان را داراست. و این امکان را فراهم می‌کند که کاربران به آسانی مکان‌های مختلفی را به عنوان مکان مجاز برای اتصال خود انتخاب کنند. این ویژگی به کاربران امکان دسترسی به محتواهای محدود شده جغرافیایی در اینترنت، اتصال به سرویس‌های مسدود شده و یا دسترسی به اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که در کشور خود قابل دسترسی نیستند را می‌دهد. به این ترتیب، با استفاده از فیلترشکن Floot VPN کاربران می‌توانند به آزادی بیشتری در دسترسی به اطلاعات و خدمات اینترنتی دست یابند.

چگونه می توانم با پشتیبانی برنامه Floot VPN ارتباط داشته باشم ؟

برای ارائه نظرات و مشکلات خود می توانید درون برنامه با استفاده از بخش ارسال گزارشات و هدایت شدن به بخش ارسال ایمیل نظرات و مشکلات خود را برای تیم سازنده این فیلتر شکن ارسال کنید. همچنین می توانید برای بدست آوردن آدرس ایمیل پشتیبانی این وی پی ان به صفحه گوگل پلی این نرم افزار مراجعه کنید. در این صفحه با باز کردن بخش پشتیبانی براحتی می توانید به بخش ایمیل و سایت این وی پی ان دسترسی پیدا کنید.

اتصال به سرور های قوی در Floot VPN

فیلم تست سرعت فیلتر شکن فلوت وی پی ان

برای تصمیمی درست تر در جهت نصب و یا عدم نصب این وی پی ان، تصمیم گرفتیم تا ویدیوی از سرعت و عمکرد این فیلتر شکن را برای شما آپلود کنیم. این تست به کمک نرم افزار محبوب و دقیق سپید تست صورت می گیرد. همچنین در گوشی آندروید و بوسیله اپراتور رایتل انجام می شود.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار مناسب بوده و می تواند برای بسیاری از کاربران در ایران و خارج از ایران مفید باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Floot VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *