آموزش رفع فیلترینگ با برنامه SafeBox VPN + لینک دانلود

آموزش رفع فیلترینگ با برنامه SafeBox VPN + لینک دانلود

دانلود و استفاده از فیلتر شکن SafeBox VPN

تلاش اکثریت کاربران در استفاده از اینترنت رسیدن به آزادی آن است. طوریکه به راحتی بتوانند به محتوای نامحدود آن دسترسی پیدا کنند. در جهان امروزی نیاز بیشتر مردمان به اینترنت امری عادی و الزامی است. از این رو در این مقاله قصد داریم یک فیلتر شکن معتبر را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. فیلتر شکن نامحدود SafeBox VPN ابزاری است که به کاربران اجازه ورود به تمامی سایت ها و اپلیکیشن های موجود را براحتی می دهد. این ابزار ساخته شده تا محدودیت های موجود را برای کاربران تمامی دنیا و ایران دور بزند.

معیار های زیادی را می توان نام برد که بوسیله آن بتوانیم یک فیلتر شکن را بسنجیم. و بررسی های موجود در این مقاله به کاربران کمک می کند بتوانند در نصب این فیلتر شکن و یا عدم نصب آن تصمیم بهتری را بگیرند. این وی پی ان با امنیت بالایی که در خود دارد به ابزاری تبدیل شده است که کاربران براحتی می توانند به آن اعتماد کنند. زیرا توانسته است در گوگل پلی بالای 100 هزار نصب را داشته باشد. در ادامه به بررسی کامل و تست سرعت برنامه SafeBox VPN در گوشی های آندروید می پردازیم.

آموزش رفع فیلترینگ با برنامه SafeBox VPN + لینک دانلود

دارای پشتیبانی و بروز رسانی منظم

طبق گفته سازنده این وی پی ان آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند برنامه آن ها مفید و کاربردی است. به این دلیل این برنامه را بروز رسانی های منظم می کنند تا اشکالات آن را رفع کنند. دلایل پشتیبانی قوی و بروز رسانی مداوم این نرم افزار به دو دلیل اصلی است :

  1. افزودن سرورهای جدید برای سرعت و عملکرد بهتر : اگر سرورها با مشکل مواجه شدند یا سرعت اتصال کاربران کاهش یافت، تیم این برنامه تمام تلاش خود را می‌کند تا سریعاً آنها را با سرورهای قدرتمندتر جایگزین کنند. گاهی اوقات برای بهبود کیفیت و اتصال سرور، سرورهای جدیدی را اضافه می کنند.
  2. حل و فصل مستمر مسائل و بهبود بر اساس بازخورد کاربران : طبق گفته سازنده آن ها مشتاقند تا با استفاده از نظرات کاربران مشکلات برنامه را حل کنند. همچنین آن ها منتظرند که کاربران با آن ها تماس گرفته و نظرات خود را در بخش نظرات Google Play یا مستقیماً از طریق ایمیل با آن ها به اشتراک بگذارند. و تاکید کرده اند که همواره آماده خدمات رسانی کامل به کاربران و مشتریان خود هستند.

آموزش رفع فیلترینگ با برنامه SafeBox VPN + لینک دانلود

فیلم عملکرد سیف باکس VPN در تست با برنامه سپید تست

در فیلم زیر این فیلتر شکن را بصورت عملی تست می کنیم. و شما براحتی با مشاهده این فیلم کوتاه سرعت آن را خواهید دید.

این فیلتر شکن دارای سرعت دانلود مطلوبی است. اما در آپلود کردن آندکی ضعیف عمل می کند.

تجربه کاربری کارآمد در سیف باکس وی پی ان

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری جذاب و رابط کاربری بسیار آسانی می باشد. و به همین دلیل کاربرانی که از این وی پی ان استفاده می کنند تجربه کارآمدی از آن دارند. و براحتی تنها پس از نصب این فیلتر شکن می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن سیف باکس وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *