نحوه نصب نسخه جدید فیلتر شکن Ram VPN

نحوه نصب نسخه جدید فیلتر شکن Ram VPN

نصب نسخه جدید فیلتر شکن Ram VPN

به دلیل آنلاین شدن بیشتر کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی، نیاز کاربران به محتوا های اینترنت بیشتر از قبل شده است. از این رو که بیشتر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تحریم شده اند. کاربران به فیلتر شکن های سریع و ابزار های پروکسی نیاز پیدا می کنند. فیلتر شکن Ram VPN یک فیلتر شکن جدید و قدرتمند برای دریافت محتوا های فیلتر شده اینترنت می باشد. این وی پی ان را می توان به دلیل جدید بودن آن فیلتر شکنی با کارایی بالا معرفی کرد.

در ادامه این مقاله به بررسی کامل این وی پی ان می پردازیم و نصب به عملکرد آن شما را آگاه می کنیم. همچنین در ادامه بعد از معرفی کامل لینک دانلود مستقیم این فیلتر شکن را برای شما دوستان عزیز قرار می دهیم. با مطالعه کامل این مقاله و بررسی آن می توانید در جهت دانلود این فیلتر شکن بهترین تصمیم را بگیرید. و این کمک می کند که در زمان شما صرفه جویی شود.

نحوه نصب نسخه جدید فیلتر شکن Ram VPN

با یک کلیک فیلتر شکن را برای دوستانتان ارسال کنید

اولین بخش این فیلتر شکن گزینه شر و یا ارسال لینک برنامه برای دوستان خودتان است. بعد از دانلود و نصب این برنامه می توانید با لمس کردن این بخش به صفحه های مختلفی از جمله تلگرام، اینستاگرام و تمامی شبکه های اجتماعی موجود در گوشی هدایت شوید. و با انتخاب آیدی دوست خود لینک کپی شده بصورت اتواماتیک ارسال خواهد شد. اگر در صورت نصب این فیلتر شکن نصبت به آن حس رضایتمندی داشتید می توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

درای ویژگی تغییر تم برنامه

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این فیلتر شکن تغییر تم این برنامه است. کاربران می توانند با تغییر این گزینه تم برنامه را به صفحه سیاه و یا صفحه روشن تبدیل کنند. برای کسانی که صفحه روشن برنامه چشم های آن ها را اذیت می کند پیشنهاد می شود حتما از تم سیاه استفاده کنند تا بتوانند استفاده بهتری از این برنامه داشته باشند.

نحوه نصب نسخه جدید فیلتر شکن Ram VPN

محافظت فوری از داده ها در رم وی پی ان 

فیلتر شکن رم وی پی ان دارای ویژگی محافظت فوری از داده ها می باشد که سطح امنیت و حریم خصوصی کاربران را تضمین می کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا اطلاعات حساس و داده های مهم خود را از دسترسی افراد غیرمجاز محافظت کنند. با استفاده از فیلتر شکن رم وی پی ان ، تمامی ترافیک اطلاعات کاربران از طریق یک تونل امن و رمزنگاری شده انتقال می یابد که از نفوذ افراد غیرمجاز و جلوگیری از دزدی اطلاعات جلوگیری می کند. این ویژگی به کاربران اطمینان می دهد که داده های شخصی و مهم آنها در هر لحظه محافظت می شوند و هرگونه تهدید امنیتی بلافاصله تشخیص داده می شود و اقدامات لازم برای محافظت از آن انجام می شود.

فیلم تست سرعت Ram VPN

در فیلم زیر سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را تست می کنیم.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت مطلوب و بسیار خوبی است.

لینک دانلود فیلتر شکن Ram VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *