دانلود فیلتر شکن گیمینگ Feri VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن گیمینگ Feri VPN برای آندروید

فیلتر شکن گیمینگ Feri VPN برای آندروید

کاربرانی هستند که روز به روز به دنبال فیلتر شکنی قوی برای گیمینگ و رفع تحریم های موجود برای استفاده از محتوای آزاد اینترنت هستند. فیلتر شکن Feri VPN یکی از وی پی ان های جدید بازار و مورد تایید بسیاری از کاربران است. این فیلتر شکن با اینکه مدت زمان بسیار کمی به بازار عرضه شده است. اما دارای 10 هزار بارگیری در گوگل پلی از طرف کاربران بوده است. همچنین نشان می دهد که بیشتر کاربرانی که از این وی پی ان استفاده کرده اند از آن راضی بوده اند.

یکی از دلایل راضی بودن اکثریت از این فیلتر شکن خلوت بودن سرور های این وی پی ان است. این می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد زیرا به محض استفاده بسیاری از کاربران از یک فیلتر شکن موجب شلوغی سرور های وی پی ان شده و عملکرد آن به مرور ضعیف تر خواهد شد. پس این ویژگی این فیلتر شکن را می توان نقطه قوت اصلی آن دانست.

دانلود فیلتر شکن گیمینگ Feri VPN برای آندروید

محیط نرم افزاری با رنگ بندی زیبا و ساده

یکی دیگر از ویژگی های یک فیلتر شکن که میتوان آن را به عنوان یک ویژگی مثبت در نظر گرفت محیط نرم افزاری ساده یک وی پی ان است. فری وی پی ان دارای محیط نرم افزاری با رنگ بندی سبز سفید می باشد که هر شخصی را مجذوب خود می کند. علاوه بر زیبا بودن محیط نرم افزاری این فیلتر شکن می توان به ساده بودن این فیلتر شکن اشاره کرد. بسیاری از وی پی ان ها به دلیل محیط سخت و طراحی پیچیده ی آن ها بسیاری از کاربران را اذیت می کنند. همین باعث می شود که کاربران از آن ها استفاده نکنند. اما یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن سادگی محیز و کاربرپسند آن است. طوریکه براحتی پس از دانلود و نصب آن از خدمات این وی پی ان بهره مند شوید

دانلود فیلتر شکن گیمینگ Feri VPN برای آندروید

در صورت ضعیف شدن سرور ها در فری وی پی ان باید چیکار کنیم ؟

یکی از معضلات بیشتر کاربران در رابط استفاده از یک فیلتر شکن ضعیف شدن سرور ها ناگهانی آن ها است. برای رفع این مشکل می توانید از دور روش زیر استفاده کنید.

روش اول : در روش اول می توانید پس از مشاهده این اتفاق از برنامه کامل خارج شوید. و در قدم بعدی مجدد وارد برنامه شوید و سرور های جدید تری انتخاب کنید این باعث می شود سرور های شما درون برنامه ریست شوند.

روش دوم : در روش دوم بعد از اینکه روش اول جوابگو نبود می توانید به پشتیبانی این فیلتر شکن مشکل خود را گزارش دهید. البته قبل از آن حتما اینترنت خود را چک کنید و روش اول را تست کنید. در صورت اینکه آن ها جوابگو نبودند می توانید از این روش استفاده کنید.

نگاهی کوتاه به سرعت دانلود و آپلود بصورت فیلم وار

در فیلم زیر سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مورد تست و بررسی قرار می دهیم.

همان زور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن مطلوب و قابل قبول است.

لینک دانلود فیلتر شکن Feri VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *