سرور های اختصاصی ایرانسل و همراه اول در Phantom VPN

سرور های اختصاصی ایرانسل و همراه اول در Phantom VPN

فیلتر شکن Phantom VPN قدرتمند برای تمامی اپراتور ها

گذر از تمامی تحریم ها برای تمامی اپراتور ها بصورت کاملا رایگان می تواند از ویژگی های اصلی یک فیلتر شکن خوب مانند Phantom VPN باشد. این وی پی ان با در نظر گرفتن مشکل اضلی بیشتر کاربران و قرار دادن تمامی سرور های مورد نظر برای هر اپراتور توانسته است بسیاری از کاربران را در مدت زمانی کم به خود جذب کند. در دنیای امروز و محتوا هایی که هرشخصی میتواند با دسترسی به آن ها سرعت عملکرد خود را بالا ببرد محدودیت می تواند تنها انگیزه ای برای ساخت یک فیلتر شکن قوی باشد.

Phantom VPN را می توان با عنوان وی پی انی کارآمد معرفی کرد زیرا کاربران براحتی می تواند از این فیلتر شکن استفاده کنند. و بصورت کاملا رایگان و بدون هیچ محدودیتی از اینترنت پر از محتوا استفاده کنند. می توانید براحتی در وبسایت های مورد دلخواه خود گشت و گذار کنید و با امنیتی بالا از اینترنت بدون هیچ نگرانی استفاده کنید.

سرور های اختصاصی ایرانسل و همراه اول در Phantom VPN

آنالیز برنامه قبل از ورود به فیلتر شکن

یکی از نکاتی که این فیلتر شکن از خود نشان داده است آنالیز کامل برنامه با توجه به گوشی و آی پی شما قبل از ورود به فیلتر شکن است. این بخش می تواند سرعت کاراریی فیلتر شکن را برای کاربران بالا ببرد. همچنین باعث می شود برنامه عملکرد بهتری را برای کاربران از خود نشان دهد. بعد از ورود کامل درون برنامه لیست سرور ها و بخش اتصال به سرور های این وی پی ان به کاربران نمایش داده می شود. افراد می توانند تنها با تصمیم گیری در جهت اتصال به سرور ها خود را از دام فیلترینگ نجات دهند.

دارای سرور های اختصاصی رایتل، همراه اول و ایرانسل

این وی پی ان دارای سرور های اختصاصی برای کاربران است. یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن دارا بودن به سرور های رایتل، ایرانسل و همراه اول است. همچنین کاربران لازم نیست برای انتخاب سرور های مریوط به اپراتور خود به زحمت بی افتند. زیرا این فیلتر شکن دارای بخش اتصال خودکار با توجه به اپراتور شما به سرور ها می باشد. با آنالیز تک به تک سرور ها برای اپراتور شما بهترین سرور را انتخاب کرده و در کمترین زمان به آن متصل می شود. یکی از نقطه ضعف هایی که باید به آن اشاره کنم اتصال دیر در حالت خودکار به سرور ها می باشد. طوریکه زمان زیادی را برای اتصال به سرور ها بصورت خودکار را از کاربران می گیرد.

سرور های اختصاصی ایرانسل و همراه اول در Phantom VPN

دارای بهش چک آپدیت برنامه

با ورود و لمس این دکمه از طرف کاربران براحتی می توانند به جدید ترین نسخه این فیلتر شکن دسترسی پیدا کنند. این ویژگی باعث می شود کاربران هرچه سریع تر نسخه جدید این برنامه را داشته باشند.

سنجش ویدیویی سرعت فانتوم وی پی ان

در ویدیوی زیر این وی پی ان را با برنامه سپید تست در چالشی سخت و واقعی قرار می دهیم تا سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن مطلوب است. متاسفانه سرعت آپلود آن نیاز به بهینه سازی دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن فانتوم وی پی ان 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *