خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Near VPN + لینک دانلود مستقیم

خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Near VPN + لینک دانلود مستقیم

ورود به سایت های تحریم شده خارجی با Near VPN

ورود به سایت‌های تحریم شده خارجی می‌تواند با استفاده از ابزارهایی مانند فیلتر شکن Near VPN امکان‌پذیر باشد. ابتدا باید اپلیکیشن Near VPN را دانلود و نصب کنید که لینک دانلود مستقیم این وی پی ان در آخر مقاله گذاشته شده است. سپس با اجرای این اپلیکیشن و انتخاب کشوری که می‌خواهید به آن متصل شوید محدودیت های اینترنتی زا دور بزنید. این ابزار به شما اجازه ورود به سایت‌های مسدود شده را می‌دهد. همچنین این وی پی ان براحتی به تمامی کربران امکان استفاده از تمامی شبکه های اجتماعی که مسدود شده اند را می دهد.

این وی پی ان نتوانسته است در گوگل پلی عملکرد عالی را برای خود ثبت کند. بالای 100 هزار نصب را داشته است. و توانسته نمره 3.5 را دریافت کند. به یکسری بهینه سازی ها درون برنامه نیازمند است، اما در کل میتوان این فیلتر شکن را به عنوان ابزاری مفید برای رفع فیلترینگ معرفی کرد.

خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Near VPN + لینک دانلود مستقیم

تغییر مکان و آی پی با استفاده از Near VPN

فیلتر شکن Near VPN با تخصیص یک آی پی جدید به کاربران، مکان و آی پی آن‌ها را تغییر می‌دهد. این به کاربران این امکان را می‌دهد که از سرورهای مختلف در سراسر جهان استفاده کنند و از محتوای محدود شده برخی مناطق دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب با استفاده از این وی پی ان قوی، کاربران می‌توانند به آسانی و به صورت محرمانه از اینترنت استفاده کنند و به محتواهای مختلف را بدون محدودیت دسترسی پیدا کنند.

خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Near VPN

برای کاربرانی که قصد دارند از نسخه پرو این فیلتر شکن استفاده کنند می تواند نسخه پرمیوم این فیلتر شکن را خریداری کنند. نسخه پرو این فیلتر شکن دارای ویژگی های برتر نسبت به نسخه رایگان این وی پی ان می باشد. این ویژگی ها میتواند به شرح زیر باشد :

  • سرور های متعدد
  • اتصالی پایدارتر
  • بدون محدودیت زمانی
  • پشتیبانی قوی
  • سرور های سریع تر

خرید نسخه پرمیوم فیلتر شکن Near VPN + لینک دانلود مستقیم

آیا Near وی پی ان داری بخش رایگان است ؟

برای افزادی که نمی خواهند برای این فیلتر شکن هزینه کنند می تواند از بخش رایگان این فیلتر شکن استفاده کنند. گرچه عملکرد نسخه فری این فیلتر شکن نسبت به نسخه پولی آن ضعیف تر است اما سرعت آن می تواند بر بسیاری از فیلتر شکن های بازار پیشی بگیرد. کاربران براس استفاده از این وی پی ان هیچ نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارند. ناگفته نماند نمی توانند از تمامی سرور های این وی پی ان استفاده کنند و برای استفاده از تمامی خدمات این فیلتر شکن حتما باید نسخه پرو آن را خریداری کنند.

نگاهی به سرعت دانلود و آپلود Near VPN

یکی از راه های تشخیص یک فیلتر شکن خوب تست سرعت آپلود و دانلود آن است. بسیاری از کاربران به دلیل محدودیت زمانی نمی توانند این کار را انجام دهند. از این رو ما بر خود ملزم دانستیم که این فیلتر شکن را مورد تست قرار دهیم.

همان طور که مشاهده سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار مطلوب و عالی می باشد و می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Near VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *