آموزش دانلود و اتصال به فیلتر شکن Aspire vpn

آموزش دانلود و اتصال به فیلتر شکن Aspire vpn

دانلود و اتصال به فیلتر شکن Aspire vpn

در این مقاله قصد داریم یکی از فیلتر شکن هایی که قدرت اتصال بالایی را دارد معرفی کنیم. Aspire vpn یک ضد فیلتر رایگان و فوق العاده است می توانید از آن برای وب گردی خصوصی و ایمن استفاده کنید. همچنین این وی پی ان از حریم خصوصی آنلاین شما در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می کند. و به کاربران براحتی امکان می دهد به وب سایت ها و برنامه علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

به عنوان فیلتر شکنی که در اوایل سال 1402 منتشر شده است توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد. زیرا بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است که نشان می دهد از محبوبیت خوبی در این مدت برخوردار بوده است. همچنین توانسته نمره 3.5 را از کاربران دریافت کند. متاسفانه نمره خوبی دریافت نکرده است اما در ادامه تمامی نقاط ضعف و قوت این فیلتر شکن را برای شما مشخص خواهیم کرد.

آموزش دانلود و اتصال به فیلتر شکن Aspire vpn

مدت زمان طولانی برای اتصال به سرور ها

یکی از نقاط ضعف این فیلتر شکن اتصال دیر به سرور های مورد نظر است. بسیاری از کاربران در مورد این ویژگی ضعیف این فیلتر شکن حس نارضایتی داشته اند. زیرا برای اتصال به سرور ها مدت زمان زیادی را از کاربران می گیرد که این باعث میشود بیشتر کاربران نسبت به این فیلتر شکن دید خوبی پیدا نکنند. زیرا وقتی اتصال دیر اتفاق می افتد بیشتر کاربران تصمیم به خارج شدن از برنامه و حذف آن می گیرند و در نهایت نمره کمی را به آن می دهند. سازنده این فیلتر شکن می تواند با بهینه سازی آن براحتی این مشکل را رفع کند.

دارای تنظیم برنامه های مجاز درون برنامه

کاربران می توانند با استفاده از این بخش در این نرم افزار یکسری از برنامه ها را انتخاب کنند که از این فیلتر شکن تاثیر نگیرند. این تنظمات دارای سه بخش اصلی می باشد.

خاموش : با فعال کردن این بخش می توانید از این بخش به کلی صرف نظر کنید و از آن استفاده نکنید. و همه برنامه ها از ترافیک فیلتر شکن اسپایر عبور می کنند.

همه به غیر از : این بخش میتوانید با انتخاب یک برنامه آن را به عنوان برنامه ای انتخاب کنید که از ترافیک این فیلتر شکن عبور نکند. ولی تمامی برنامه های دیگر از این وی پی ان تاثیر می گیرند.

فقط انتخاب شده : در این بخش میتوانید با انتخاب برنامه ها و فعال کردن گزینه های جلوی برنامه های درون گوشی آن ها را انتخاب کنید. و در این صورت این برنامه ها از ترافیک اسپایر وی پی ان عبور نخواهند کرد.

آموزش دانلود و اتصال به فیلتر شکن Aspire vpn

تست سرعت دانلود و آپلود اسپایر وی پی ان 

در فیلم زیر ابتدا نگاهی ساده و گذرا به محیط این فیلتر شکن می اندازیم و در ادامه بدون هیچ قضاوتی سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را در یک قالب یک ویدیو برای شما قرار داده ایم. تا بتوانید با توجه به انتظارات خود از یک فیلتر شکن تصمیم به نصب و یا عدم نصب آن بگیرید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن مطلوب است. برای دانلود این فیلتر شکن بصورت مستقیم روی لینک پایین کلیک کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن اسپایر وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *