دانلود فیلتر شکن xd vpn با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن xd vpn با لینک مستقیم

درباره فیلتر شکن xd vpn

فیلتر شکن xd vpn یک برنامه قابل نصب بر روی دستگاه‌های مختلف است. که به کاربران اجازه می‌دهد تا به آسانی و به صورت رایگان از محدودیت‌های ارتباطی و فیلترهای اینترنتی عبور کنند. هرچند که این تحریم شکن امکاناتی مانند مخفی کردن آدرس IP و دسترسی به منابع بلاک شده و پشتیبانی را داراست، اما باید بدانید که این فیلتر شکن به تنهایی قوی نبوده و ممکن است در برخی موارد دچار مشکلات عملکردی شود. ما در ادامه قصد داریم این فیلتر شکن را از لحاظ سرعت و میزان رضایت مردم و همچنین سرور های موجود و فعال در آن بسنجیم. دانلود فیلتر شکن xd vpn با لینک مستقیم

خدمات رایگان در فیلتر شکن xd vpn

خدماتی که این تحریم شکن ارائه میکند کاملا رایگان بوده و این خود یک مزیت بزرگ به حساب میاد. نکته مهم درمورد این برنامه سرور هایی است که برای مشتری ها فراهم می آرد، بیشتر سرور ها آمریکایی هستند که این خود بسیار خوب است زیرا سرور های آمریکایی همیشه نسبت به سایر سرور ها برتری های قابل توجهی داشته اند. هر برنامه ای به نوبه خود یکسری مزیت و معایب را دارد. برخی این معایب را میتوان نادیده گرفت ولی در خصوص فیلتر شکن بعضی از ویژگی ها همانند سرعت دانلود و آپلود، سرعت کانکت شدن به سرورها، پشتیبانی و … را نمیتوان نادیده گرفت. که در ادامه به برخی از معایب اصلی این فیلتر شکن اشاره خواهم کرد.

نظر کاربران و رده بندی گوگل پلی

همانطور که از نظر برخی کاربران مشخص شده است، تجربه استفاده از این برنامه ممکن است در برخی موارد مشکلاتی از قبیل کندی سرعت و دیر کانکت شدن به سرور داشته باشد. اما مقدار و شدت این مشکلات ممکن است بین کاربران متفاوت باشد و ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. باز هم باید توجه داشت که کندی سرعت و دیر کانکت شدن به سرورها، عواملی نظیر تعداد کاربران همزمان، فاصله فیزیکی تا سرورهای فیلترشکن، وضعیت شبکه محلی و حتی به کیفیت اینترنت خود شما بستگی دارد. نظرات درج شده کابران در گوگل پلی برتری نسخه قبلی این فیلتر شکن نسبت به نسخه فعلی را آشکار میکند. دانلود فیلتر شکن xd vpn با لینک مستقیم

بررسی سرعت دانلود و اپلود

سرعت دانلود و آپلود از جمله عوامل بسیار مهم در استفاده از فیلترشکن‌ها می‌باشد. اهمیت سرعت دانلود و آپلود فیلترشکن‌ها در دو جنبه اصلی قابل بررسی است. اولاً، سرعت دانلود برای کسب و کارهای آنلاین بسیار حیاتی است. هر چه سرعت دانلود بالاتر باشد، کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این برای دسترسی به ویدئوها، فایل‌های بزرگ، وبسایت‌های پرترافیک و سرویس‌های آنلاین بسیار حائز اهمیت است. سرعت دانلود و آپلود مناسب فیلترشکن‌ها کیفیت و پایداری سرویس را افزایش می‌دهد و نقش بسیار مهمی در انتخاب و استفاده از فیلترشکن مناسب دارد. در ویدیوی زیر سرعت دانلود و آپلود xd vpn را با هم مشاهده میکنیم.

فرایند اتصال به تحریم شکن xd vpn همراه با فیلم آموزشی

همان طور که در فیلم مشاهده کردن سرعت کانکت شدن به سرور بسیار ضعیف است. همچنین سرعت آپلود و دانلود از طریق این فیلتر شکن بسیار کند است. نسخه قبلی این فیلتر شکن طبق گفته کاربران بسیار بهتر عمل کرده و سرعت و سرور های آن بیشتر بوده است ولی اگر نسبت به این گفته ها شک و تردید دارید، بهترین راه این است که آن را نصب کنید چه بسا بسته به موقعیت مکانی و اپراتوری که از آن استفاده میکنید تاثیر داشته باشد.  

دانلود فیلتر شکن xd vpn

دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *