اتصال به سرور های رایگان فیلتر شکن Azul VPN

اتصال به سرور های رایگان فیلتر شکن Azul VPN

معرفی فیلتر شکن Azul VPN برای ورود به سایت های مسدود شده

با استفاده از Azul VPN، کاربران می‌توانند از تمامی قابلیت‌های اینترنت با سرعت بالا و بدون هیچ‌گونه محدودیتی استفاده کنند. این ابزار دارای قابلیت‌های امنیتی بسیار قوی می‌باشد که اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را در مقابل حملات اینترنتی محافظت می‌کند. با توجه به اینکه بسیاری از کشورها و سازمان‌ها دسترسی به برخی از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های محدود را اعمال کرده‌اند، استفاده از فیلترشکن Azul VPN برای کاربران بسیار حیاتی است. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی از تمامی اطلاعات و منابع آنلاین بدون هیچ‌گونه محدودیتی استفاده کنند و از خدمات اینترنتی بهره‌مند شوند.

اتصال به سرور های رایگان فیلتر شکن Azul VPN

Azul VPN دارای امنیت نظامی

امنیت نظامی در فیلتر شکن Azul vpn به مجموعه اقدامات و فناوری‌هایی اشاره دارد که برای حفظ امنیت ارتباطات و اطلاعات نظامی در استفاده از این فیلتر شکن استفاده می‌شود. این تدابیر شامل رمزنگاری قوی اطلاعات، محافظت از حریم شخصی کاربران، پوشش مکانی و جعل آی‌پی می‌باشد. این اقدامات به منظور جلوگیری از نفوذ افراد بی‌اخلاق و هکرها به سیستم های نظامی و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس نظامی گفته می‌شود.

دارای گزینه اشتراک برنامه

برای بسیاری از کاربرانی که از این فیلتر شکن یا سایر برنامه ها برای عبور از فیلترینگ استفاده می کنند، پیش آمده است که بخواهند دوستان خود را نیز در استفاده از اینترنت آزاد سهیم کنند. این برنامه با داشتن بخش اشتراک و ارسال لینک به کاربران دیگر توانسته است محبوبیت خود را افزایش دهد. شما میتوانید پس از نصب برنامه با کلیک روی این بخش آن را برای دوستان خود ارسال کنید. این کار باعث میشود دوستان شما هم میتوانند از اینترنت بدون محدودیت لذت ببرند.

اتصال به سرور های رایگان فیلتر شکن Azul VPN

بدون نیاز به هزینه کردن در آزول وی پی ان

یکی از ویژگی های مورد پسند آزول وی پی ان استفاده رایگان در این فیلتر شکن است. کاربران میتوانند براحتی تنها پس از نصب این برنامه از آن استفاده کنند. برای ورود به برنامه نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ثبت ایمیل نیست. این باعث میشود بسیاری از کاربران با احساسی بهتر از این فیلتر شکن استفاده کنند. همچنین این وی پی ان دارای بخش پرمیوم نمی باشد و بخش رایگان آن بدون محدودیت زمانی است. و کاربران می توانند از تمامی خدمات و سرور های این فیلتر شکن استفاده کنند.

نمایش سرعت سرور ها در آزول VPN

یکی دیگر از ویژگی های این وی پی ان نمایش سرعت سرور ها قبل اتصال و بعد اتصال است. این ویژگی باعث میشود کاربران بتوانند بهترین و پرسرعت ترین سرور را انتخاب کرده و به آن وصل شوند. همچنین پس از اتصال به سرور مورد نظر سرعت دانلود و آپلود سرور های مورد نظر در بخش پایینی نرم افزار برای کاربران به نمایش گذاشته می شود.

فیلم سنجش یک دقیقه ای سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر به بررسی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن آزول وی پی ان می پردازیم. پیشنهاد می کنم قبل از نصب برنامه حتما فیلم زیر را مشاهده کنید.

همان طور مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن مطلوب است.

لینک دانلود فیلتر شکن Azul VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *