آموزش استفاده از فیلتر شکن Cyber Guard VPN

آموزش استفاده از فیلتر شکن Cyber Guard VPN

دانلود و نصب آسان فیلتر شکن Cyber Guard VPN

با توجه به فیلترینگ و محدودیت های ایجاد شده در برخی از کشور ها بسیاری از افراد برای دور زدن و رفع این تحریم ها به ساخت فیلتر شکن و وی پی ان های اختصاصی روی آورده اند. تنوع آن ها باعث میشود بسیاری از افراد در انتخاب آن ها دچار شک و تردید های زیادی شوند. ما به بررسی کامل این برنامه ها جهت استفاده آزاد افراد از اینترنت می پردازیم. یکی دیگر از وی پی ان هایی که میتواند بسیار قدرتمند عمل کند فیلتر شکن Cyber Guard VPN است. معیار های زیادی جهت معرفی یک وی پی ان به عنوان برنامه ای کاربردی وجود دارد. در ادامه این مقاله علاوه بر بررسی کامل این معیار ها در مورد این برنامه، لینک دانلود مستقیم آن را نیز در اختیار شما قرار می  دهیم.

آموزش استفاده از فیلتر شکن Cyber Guard VPN

آیا استفاده از فیلتر شکن باعث کاهش سرعت اینترنت می شود ؟

در بسیاری از موارد بخصوص فیلتر شکن های رایگان می بینیم که سرعت اینترنت کاربران به مراتب کاهش می یابد. دلایل کند شدن اینترنت در استفاده از فیلتر شکن ها به شرح زیر است :

پهنای باند محدود : برخی از فیلتر شکن ها برای عبور داده ها از طریق سرورهای متوسطی در دیگر کشورها استفاده می کنند. این می‌تواند منجر به کاهش سرعت اتصال شما شود به دلیل پهنای باند محدود بین کاربران.

تأخیر در انتقال داده : استفاده از فیلتر شکن باعث افزودن تاخیر در انتقال داده ها می شود، زیرا داده‌ها باید از طریق سرورهای میانی برای دسترسی به مقصد خود عبور کنند.

کند شدن سرورها : اغلب فیلتر شکن ها استفاده مکرر از یک تعداد محدودی سرور دارند که ممکن است موجب بارزدن زیاد بر روی این سرورها شود و در نتیجه سرعت اینترنت کاهش یابد.

آموزش استفاده از فیلتر شکن Cyber Guard VPN

چگونه در Cyber Guard VPN سرعت سرور های خود را دو برابر کنیم ؟

یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن افزایش سرعت سرور های آن است. پس از اتصال به سرور در این وی پی ان با نمایش یک کادر زرد رنگ به کاربران پیشنهاد می دهد با کلیک کردن روی آن بتوانند سرعت سرور های خود را افزایش دهند. معمولا بعد از این فرایند ممکن است یکسری تبلیغات را به کاربران نشان دهد. ناگفته نماند برای پایدار شدن اتصال باید تا زمان پایان تبلیغ منتظر بمانید. و فیلتر شکن پس از برگشتن به صفحه اصلی برنامه اجازه خروج و استفاده آزاد از اینترنت را می دهد.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود سایبر گارد وی پی ان

یکی از معیار های مهم برای تشخیص یک فیلتر شکن عالی سرعت دانلود و آپلود آن است. در ادامه با مشاهده این فیلم سرعت این فیلتر شکن را کامل مشاهده می کنید و میتوانید قبل از نصب فیلم زیر را مشاهده کنید تا تصمیم بهتری در جهت نصب آن بگیرید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن بسیار میتواند مناسب باشد. همچنین علاوه بر سرعت دانلود خوب میتوان از سرعت مطلوب آپلود این وی پی ان هم به عنوان یکی از نقاط مثبت اشاره کرد.

لینک دانلود فیلتر شکن سایبر گارد وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *