دانلود و نصب سریع فیلتر شکن RedDragon VPN + آپدیت جدید

دانلود و نصب سریع فیلتر شکن RedDragon VPN + آپدیت جدید

دانلود و نصب سریع فیلتر شکن RedDragon VPN

RedDragon VPN قابلیت اتصال به سرورهای متعدد را داراست و امکان انتخاب سرور مورد نظر برای دسترسی به محتواهای مسدودشده را به کاربران می‌دهد. همچنین، به لطف رابط کاربری ساده و کارآمد آن، استفاده از این فیلتر شکن برای هر کسی بسیار آسان است. همچنین این وی پی ان از پروتکل‌های امنیتی قدرتمندی مانند OpenVPN و IKEv2 پشتیبانی می‌کند. که اطمینان از امنیت و حریم خصوصی کاربران را فراهم می‌کند. و در ادامه باید اضافه کنم با ارائه سرویس‌ های مطمئن و رمزگذاری داده‌ها، به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور امن و محرمانه از اینترنت استفاده کنند.

دانلود و نصب سریع فیلتر شکن RedDragon VPN + آپدیت جدید

استفاده رایگان از نسخه پرمیوم بعد از نصب

کاربران می توانند پس از نصب این وی پی ان از سرور های پرمیوم این فیلتر شکن استفاده کنند. اما نکته ای که در مورد این برنامه بسیاری از کاربران را اذیت کرده و مطمئنا برای خود شما نیز قابل قبول نیست اتمام تایم استفاده از این وی پی ان است. طوریکه درون برنامه روز های باقی مانده را به کاربران نشان داده و تاریخ آن را کامل می نوسید و پس از اتمام این تایم افراد نمی توانند از این برنامه استفاده کنند. بیشتر کاربران در ابتدای آن از این فیلتر شکن کاملا راضی بوده اند اما به مرور به دلیل از کار افتادن آن انتقاد های خود را در بخش کامنت های گوگل پلی نوشته اند.

دارای محیط نرم افزاری نوین و جذاب

محیط نرم افزاری این فیلتر شکن نوین و بسیار متفاوت است. با رنگ بندی طلایی و سیاه کاربران را مجذوب خود می کند. همچنین فاقد دکمه های اضافی درون برنامه است که این به کاربران کمک میکند راحت تر با برنامه ارتباط برقرار کنند. همچنین بعد از نصب این وی پی ان یک حساب بصورت اتوماتیک برای کاربران ایجاد میشود. که در قسمت پروفایل در بخش تنظیمات براحتی میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. یکی از نکات درباره حساب کاربری این است که کاربران نمی توانند آن را تغییر دهند. همچنین در بخش تنظیمات برنامه میتوانید ورژن برنامه را ببینید و نسبت به بروزرسانی های جدید این وی پی ان مطلع شوید.

دانلود و نصب سریع فیلتر شکن RedDragon VPN + آپدیت جدید

آیا کاربرانی که از رد دراگون وی پی ان استفاده کرده اند راضی بوده اند ؟

همان طور که در بالا اشاره ای جزئی به این موضوع شد بیشتر کاربران در استفاده از این فیلتر شکن در اوایل بسیار راضی بوده اند. زیرا این فیلتر شکن سرور های پرو و پولی را رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. اما متاسفانه این نسخه محدودیت زمانی دارد و به همین دلیل پس از اتمام نسخه پولی محدود کاربران انتقاد های خودشان را نوشته اند.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود رد دراگون VPN در آندروید

در فیلم زیر که بیشتر از یک دقیقه نیست به بررسی محیط نرم افزار و همچنین سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن در گوشی آندروید می پردازیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار ضعیف است. و ناگفته نماند ممکن است در اپراتور ها دیگر عملکرد بهتری را داشته باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن RedDragon VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *