برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش گذاشتن استوری در تلگرام

درباره تلگرام و اضافه شدن بخش استوری به آن

تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی در دنیا است که بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد. این اپلیکیشن سریع، امن و قدرتمند است و امکانات متنوعی برای ارسال پیام، تماس صوتی و تصویری، اشتراک گذاری فایل و تشکیل گروه‌ها و کانال‌ها و قابلیت استوری در تلگرام را فراهم می‌کند. همچنین، تلگرام از رمزنگاری انتها به انتها برای حفظ حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کند تا اطلاعات آن‌ها محافظت شده باشد. این اپلیکیشن با قابلیت استفاده از چند دستگاه، انتقال پیام‌ها از یک دستگاه به دیگر و پشتیبانی از وب‌ سرویس، تجربه کاربری ارتقاء یافته‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. به همین دلیل، تلگرام یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارتباطات آنلاین محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی های جدید این برنامه اضافه شدن قابلیت استوری گذاشتن است. با دارا بودن قابلیت استوری در اسنپ چت، اینستاگرام، و واتساپ این بار نوبت تلگرام بود. که این ویژگی جذاب را به برنامه محبوب خود اضافه کند. این ویژگی یعنی گذاشتن ویدیو ها و عکس هایی از روزمرگی کاربران است که تا قبل از اضافه شدن به شدت در این برنامه احساس می شد. کاربرانی هستند که می خواهند از این ویژگی در تلگرام بهره مند شوند. در ادامه این مقاله به آموزش و نحوه گذاشتن استوری در تلگرام می پردازیم و به این سوال پاسخ خواهیم داد که چه کسانی می توانند در تلگرام استوری بزارند.

گذاشتن استوری در تلگرام

اوایل ایجاد استوری در تلگرام کاربرانی که از نسخه پرمیوم این برنامه استفاده نمی کردند می توانستن به صورت محدود در تلگرام استوری بزارند. اما در بروز رسانی های اخیر این شبکه اجتماعی محبوب فقط کاربرانی می توانند از این بخش استفاده کنند که نسخه پرمیوم این برنامه را خریداری کرده باشند. یکی از ویژگی گذاشتن استوری در نسخه پرمیوم برنامه این است که کاربران پریمیوم می‌توانند مدت زمان نمایش آن را از ۶ تا ۴۸ ساعت تنظیم کنند. این یک تفاوت و و مزیت بین ویژگی های استوری گذاشتن در سایر برنامه ها است. ناگفته نماند در شبکه های اجتماعی دیگر استوری گذاشتن کاملا رایگان است.

ویژگی های اصلی استوری گذاشتن در نسخه پرمیوم تلگرام

کاربران پرمیوم می توانند روزانه حداکثر 100 تا استوری بزارند که می تواند ویژگی خوبی برای کاربران باشد. همچنین می توانند مدت زمان نمایش استوری را تغییر دهند که سایر برنامه ها فاقد این ویژگی منحصر به فرد می باشند. امکان نوشتن کپشن طولانی برای کاربران پرمیوم این شبکه اجتماعی فعال شده است. همچنین یکی از ویژگی جذاب برای کاربران پرمیوم مشاهده استوری بصورت کاملا ناشناس است که این خود یک ویژگی خوب و منحصر به فرد می باشد.

مراحل گذاشتن استوری تلگرام

  1. ابتدا صفحه چت تلگرام را رو به پایین بکشید تا بخش استوری گذاشتن برنامه برای شما ظاهر شود.
  2. در مرحله دوم روی آیکون استوری کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.
  3. در بخش سوم می توانید عکی یا ویدیویی جدید از خود ضیط کنید. یا می توانید بصورت مستقیم وارد گالری شوید و عکس یا ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. تنظیمات نمایش استوری را با توجه به سلیقه خود تنظیم کنید و در نهایت آن را منتشر کنید.

 

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago