دسترسی به دنیای آزاد با برنامه گالا وی پی ان + لینک دانلود مستقیم

دسترسی به دنیای آزاد با برنامه گالا وی پی ان + لینک دانلود مستقیم

بررسی و دانلود رایگان گالا وی پی ان

در دنیای امروزی که ارتباطات الکترونیکی و اینترنت به بخشی اساسی از زندگی ما تبدیل شده است، معضل فیلترینگ اینترنت و مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی به یکی از موضوعات حساس و پربحث تبدیل شده است. شاید نام گالا وی پی ان میان کاربران اینترنت ایران آشنا باشد؛ این فیلتر شکن معروف در ایران یکی از راهکار های دور زدن تحریم ها به شمار می آید.

در این متن، به بررسی گالا وی پی ان و محدودیت فیلترینگ اینترنت و شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت. در ادامه متن، به تفصیل به معماری و کارکرد این فیلتر شکن معروف و تأثیرات آن خواهیم پرداخت و در نهایت، سرعت دانلود و آپلود این برنامه را بصورت عملی مورد بررسی قرار میدهیم.

Gala VPN دارای امنیتی بی نقص

یکی از مزیت‌های برجسته گالا وی پی ان، ایجاد ارتباط امن بین دستگاه کاربر و سرورهای آن است. زمانی که به اینترنت متصل می‌شوید و از گالا وی پی ان استفاده می‌کنید، تمام ارتباطات شما از طریق تونلی امن و رمزنگاری شده به سرورهای وی پی ان ارسال می‌شود. این روش موجب می‌شود که هیچ فرد ثالثی نتواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند، به جایی که حتی اینترنت سرویس‌دهنده شما نیز قادر به تشخیص ترافیک شما نیست.

دسترسی به دنیای آزاد با برنامه گالا وی پی ان + لینک دانلود مستقیم

مزایای گالا VPN برای شبکه های اجتماعی

  • دسترسی آزاد و بدون محدودیت به شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با دوستانتان،
  • پست‌گذاری عکس‌ها و ویدئوها، و کامنت گذاشتن روی پست‌های محبوبتان.
  • پیشگیری از فیلتر و مسدود شدن در شبکه‌های اجتماعی بر اساس محدودیت جغرافیایی و قوانین محلی.
  • استفاده آزاد از تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیسبوک، تویتر و ….

رفع تحریم بازی های مورد علاقه شما

طبق گفته سازنده این فیلتر شکن شما براحتی میتوانید بازی های مورد علاقه خودتان را رفع تحریم کنید. دسترسی به بازی‌های منحصر به فرد و اختصاصی از مناطق مختلف جهان و بازی با دوستان خارج از محدوده جغرافیایی محل زندگیتان. همچنین کاهش لگ و پینگ بازی ها را از سری ویژگی های مثبت این فیلتر شکن دانسته است.

دسترسی به دنیای آزاد با برنامه گالا وی پی ان + لینک دانلود مستقیم

دارای محیط نرم افزاری ساده و بدون اضافه کاری

یکی دیگر از مزیت های این فیلتر شکن رابط کاربری ساده و آسان آن است. در این برنامه خبری از دکمه های اضافی و الکی نیست، همچنین دارای گزینه تغییر سرور بصورت دستی می باشد. شما میتوانید بصورت خودکار و یا در صورتی که بخواهید به سرور خاصی متصل شوید بصورت دستی به آن ها متصل شوید.

آیا Gala VPN از سرعت مطلوبی برخوردار است ؟

شما پس از مشاهده فیلم زیر به این درک میرسید که این فیلتر شکن میتواند جوابگوی نیاز های شما باشد یا خیر پس پیشنهاد میکنم فیلم زیر را حتما تا آخر مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن بسیار عالی بوده و اگر دانلود بخش اصلی استفاده از اینترنت برای شماست میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. این فیلتر شکن متاسفانه سرعت خوبی در آپلود کردن ندارد و بسیار ضعیف عمل میکند.

دید افراد نسبت به گالا وی پی ان

نظرات و امتیازات افراد درباره یک برنامه همیشه برای شخصی که بخواهد از آن برنامه استفاده کند حائز اهمیت است. زیرا بسیاری از آن ها به نکته های مهمی از قبیل سرعت، رابط کاربری، پشتیبانی و … اشاره میکنند. این فیلتر شکن در نظریات اخیر خود از طرف کاربران زیاد موفق نبوده است بسیاری از آن ها به عدم پایداری در اتصال اشاره کرده اند. همچنین بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است و نمره 4 را دریافت کرده است که میتواند مورد تایید باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *